فرماندار ایلام گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 133 طرح روستایی با اعتبار 244 میلیارد ریال با اشتغالزایی 379 نفر به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد 32 طرح موفق به دریافت تسهیلات اشتغالزایی شدند.
کد خبر: ۶۴۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 06 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ایلام اظهار داشت: همچنین در راستای اجرای طرح های اشتغال فراگیر از ابتدای سال جاری 43 طرح با اعتبار 578 میلیارد ریال و اشتغالزایی 685 نفر به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های دولت و نظام فراهم کردن اشتغال در سطح کشور بخصوص در استان های محروم است، افزود: با توجه به اعمال تحریم ها، در شرایط کنونی دولت از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار نیست اما تسهیلات کافی در اختیار دستگاه های اجرایی برای اشتغالزایی قرار داده که باید از فرصت های موجود استفاده و موانع رفع شوند.

بسطامی با بیان اینکه اشتغالزایی در استان باید متناسب با ظرفیت های موجود ایجاد شود، گفت: مسئولان ذیربط با اولویت قرار دادن افرادی که دارای مهارت، تخصص و دانش مورد نیاز هستند از طرح های آنان حمایت کنند و اجرای این امر ملزم به همدلی و همکاری سازمان های مرتبط است.

وی تاکید کرد: جذب سرمایه گذار یکی از اولویت های اصلی مدیران ارشد استان است و افرادی که بتوانند زمینه اشتغالزایی در سطح استان را فراهم کنند از اقدامات آنها حمایت خواهد شد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار