مسئول توزیع گوشت وارداتی شرکت پشتیبانی امور دام ایلام گفت: 27 تن گوشت تازه گوسفندی در قالب چهار محموله از نیمه دوم خردادماه امسال در شهرستان ایلام با قیمت تعدیلی توزیع شده است.
کد خبر: ۶۴۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 06 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله نصیری  اظهار داشت: این مقدار گوشت از کشور استرالیا وارد شده که سهم استان ایلام در مجموع 100 تن است که 27 تن از این مقدارتوزیع شده است.

وی افزود: قیمت تعیین شده برای هر کیلوگرم گوشت برای مباشر 300 هزار ریال با احتساب حمل و افت بار تعیین شده و برای خریداران نیز رقم 335 هزار ریال نرخ گذاری شده است.

نصیری یادآور شد: با توجه به وضعیت گرانی بازار گوشت قصابی ها و گرانی این فرآورده پر مصرف،خرید هر کیلوگرم گوشت گرم وارداتی 160 تا 180 هزار ریال کمتر از قیمت بازار است.

وی گفت: میزان استقبال خریداران از گوشت گرم وارداتی باعث شده که شرکت پشتبانی امور دام و سازمان جهادکشاورزی خواهان افزایش سهمیه استان ایلام از این گوشت به میزان هر هفته 21 تن شوند.

وی افزود: با وجود مکاتبات و پیگیری های لازم اداری هنوز محوله های بعدی گوشت سهمیه استان ایلام ارسال نشده است.

نصیری یادآور شد: هر محموله بعد از دریافت با نظارت دقیق کارشناسان ادارات دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن تجارت، پشتیبانی امور دام و سازمان جهادکشاورزی بعد از تایید سلامت گوشت از سوی ناظران دامپزشکی بین مردم توزیع می شود.

وی اضافه کرد: محموله های گوشت در چهار نقطه از پیش تعیین شده شهر ایلام که از کانون های جمعیتی ایلام هستند استقرار می یابند که البته مقرر شده در محموله های بعدی هر بار یک یا 2 شهرستان نیز مقداری از سهمیه گوشت استان را دریافت کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار