فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام از اعزام 23 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 07 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سردار سید صادق حسینی اظهار داشت: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری رهاورد سرزمین نور برپا شد.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: در اختتامیه این جشنواره از 12 برگزیده در بخش‌های خاطره نویسی ، متن ادبی، کلیپ و عکس با موضوع راهیان‌نور تقدیر شد.

وی ادامه داد: در سال 96 در مجموع 32 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری اولیه 21 هزار اثر در بخش‌های مختلف جدا شد که یک هزار و 500 اثر مربوط به استان ایلام بود.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به اینکه 23 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند، اضافه کرد: این افراد به استان ایلام و خوزستان و کرمانشاه اعزام شدند.

حسینی تصریح کرد: دو هزار نفر از این افراد دانش آموز بودند که یک هزار و 300 نفر نیز مربوط به جامعه دانشجویان و مابقی مربوط به محلات استان ایلام بودند.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: امسال هم آمادگی داریم از استان‌های دیگر میزبان باشیم و شهرستان ایلام و مهران و دهلران پذیرایی زائران هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار