رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران از جریمه 48 میلیون ریالی واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 07 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ احد احمدی گفت: طی چهار ماهه اول سال جاری 300 مورد گشت مشترک انجام و در این راستا 70 پرونده تشکیل شد.
وی افزود: بیشترین تخلف های ثبت شده این واحدها شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت و نصب نکردن اتیکت بوده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران از جذب و توزیع 19 تن مرغ منجمد طی این مدت خبر داد و تاکید کرد: جذب 22 تن برنج و چهار تن گوشت قرمز از دیکر اقدامات برای تنظیم بازار این شهرستان بوده است.
احمدی با اشاره به افزایش هشت تا 15 درصدی قیمت کالاهای اساسی در این مدت یادآور شد: علت این افزایش تحویل نشدن بموقع اجناس توسط شرکت ها و هماهنگ نبودن قیمت روی جلد با قیمت فروش است که در برخی کالاها قیمت روی جلد از قیمت فروش توسط شرکت ها پائین تر است.
وی از برگزاری نمایشگاه مبلمان ایرانی خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه پائیزه نیز از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار است.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی دهلران نیز اضافه کرد: 89 فقره گزارش و پرونده در این شهرستان امسال تشکیل شده و متخلفین این پرونده ها بیش از 97 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شده اند.
حیدر ولی زاده با اشاره به 32 مورد گشت مشترک تعزیراتی در این مدت گفت: 283 واحد صنفی و غیر صنفی، تولیدی و توزیعی، فنی و خدماتی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت/ح

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار