مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: احداث 2 ناحیه صنعتی در بخش آسمان آباد چرداول و بخش کارزان سیروان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام تصویب شد.
کد خبر: ۶۴۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 07 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی دارایی اظهار داشت: در راستای توسعه متوازن و ایجاد بستر مناسب برای تولید و اشتغال پس از مطالعه ضرورت احداث و اخذ مجوزهای اولیه از دستگاه های مرتبط کلیات احداث این 2 ناحیه صنعتی تصویب شد.
وی انجام امور قانونی و اخذ تاییدیه کمیسیون زیربنایی را برنامه بعدی در این زمینه اعلام کرد و افزود: احداث این 2 ناحیه مبتنی بر قابلیت ها و مزیت های 2 شهرستان سیروان و چرداول است و احداث زیر ساخت ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه منطقه خواهد داشت.
دارایی یادآور شد: ناحیه صنعتی آسمان آباد در زمینی به مساحت 11 هکتار در شهرستان چرداول و ناحیه صنعتی کارزان در زمینی به مساحت 30 هکتار در شهرستان سیروان احداث خواهند شد.
وی نزدیکی محل 2 ناحیه به مرکز استان، بهبود فضای کسب و کار و تقویت صنایع کوچک و متوسط در شهرستان های شمالی استان و نیز اراضی جایگزین برای شهرک صنعتی ایلام با توجه به اتمام اراضی این شهرک از مهم ترین دلایل احداث این نواحی عنوان کرد.
دارایی گفت: پتانسیل های موجود در شهرک ها و نواحی سیروان و چرداول و ورود سرمایه گذاران خارجی و داخلی نوید بخش آینده ای روشن برای شکوفایی و رونق اقتصادی و اشتغال جوانان این استان است.
553 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری حدود 265 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 9 هزار و 171 نفر در استان ایلام وجود دارد./ح

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار