فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تاکید کرد: خدمات دهی به زائران عتبات عالیات در سال جاری باید پر رنگ تر از سال های گذشته باشد.
کد خبر: ۶۴۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 08 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور در جلسه کمیته امنیتی ، انتظامی خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات اقدامات ستادی و اجرایی ویژه این مراسم را تشریح و اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ، اجرای اقدامات لازم جهت تسهیل تردد زائران حسینی(ع) در دستور کار این کمیته قرار دارد.

وی یادآور شد: معایب اربعین سال گذشته احصا و امسال با افزایش پاسگاه های سیار و گشت ها در محل تردد زائران در تلاشیم که امنیت 100 درصدی برای زائران ایجاد کنیم.

مسئول کمیته امنیتی انتظامی ستاد اربعین شهرستان ایوان تاکید کرد: در آینده نزدیک جلسه ای با هیات امنای مساجد مسیر اربعین و مسئولان موکب ها تشکیل و در خصوص محل برپایی ایستگاه های صلواتی و همچنین آمادگی مساجد برای خدمات رسانی به زائران تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

سرهنگ عالی پور اضافه کرد: هماهنگی های لازم با نهادها و سازمان های مرتبط برای وحدت رویه در ارائه خدمات رسانی در خصوص خدمات رفاهی، ترافیکی و انتظامی در مسیر زائران انجام می گیرد.

در این جلسه مدیران حاضر با بحث و تبادل نظر آمادگی خود را برای انجام مأموریت اربعین و مساعدت و همکاری کامل با این کمیته اعلام کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار