معاون عمرانی استانداری ایلام؛
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: یکی از چالش‌های جدی کمبود آب بحث حدر رفت آب از شبکه های آبرسانی است که در برخی از مناطق تا 30 درصد می رسد و وزارت نیرو نسبت به رفع این مشکل چاره اندیشی کند.
کد خبر: ۶۴۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶ 09 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در نشست معاونین عمرانی سراسر کشور اظهار کرد  : وزارت نیرو در خصوص هدر رفت آب در سدها و شبکه های آبرسانی نیز با مشکل مواجه است و در این خصوص باید چاره اندیشی کند .

وی ادامه داد: در خصوص تعیین تکلیف سدها در مناطق مختلف نیز اقدام خاصی صورت نگرفته است و برخی از سدها چندین سال است که بلاتکلیف باقی مانده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام  در خصوص بحث نوسانات قیمت مصالح ومشکلاتی که در اجرای پروژه‌های عمرانی ایجاد شده  افزود: با توجه به نوسانات قیمت مصالح روند اجرایی برخی پروژه ها و پیمانکاران آنها با مشکل مواجه شده اند و در این خصوص راهکاری برای جبران خسارت پیمانکاران پیس بینی شود.

وی یادآور شد: در اکثر پروژه ها که تأمین مالی آن به واسطه اسناد خزانه صورت می گیرد پیمانکاران رغبت چندانی به شرکت در مناقصات ندارند.

معاون عمرانی استانداری ایلام به معوقات پرسنل شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: این بدهی ها در حال افزایش است و هر روز این مسئله بزرگ تر می شود و باید به سرعت نسبت به تأمین مالی حقوق پرسنل شهرداری ها چاره اندیشی شود.

وی به افزایش وظایف و مأموریت های محوله دفاتر روستایی استانداری‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به این وظایف و مأموریت‌ها چارت این دفاتر جوابگوی وظایف محوله به دفاتر روستایی نیست و این دفاتر نیاز به افزایش نیرو و ترمیم چارت اداری دارند تا سریعتر نسبت به انجام مأموریت ها اقدام شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار