فرمانده مرزباني استان ایلام گفت: مرزبانان مولدان امنيت مرزها هستند.
کد خبر: ۶۴۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 10 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام، یحیی الهی اظهار داشت: صدا و سیما با مدیریت خوب و عالی، بزرگترین و مطمئن ترین رسانه خبری جامعه است که اعتماد مردم را به خود جلب کرده است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: صدا و سیما توانسته است در مقابل هجمه افسار گسیخته دنیای مجازی و سرویس‌های تولید خبر استکباری که مقاصد شوم و ضد انسانی مستکبران را دنبال می‌کند بخوبی ظاهر شده و محبوب جامعه و مردم شده است.

الهی افزود: صدا و سیما با توجه ویژه‌ای که به مرزبانان و امنیت مرزی دارد انصافا در طول مدیریت جدید بخوبی از عملکرد مرزبانان حمایت کرده و توانسته است تلاش و خدمات مضاعف دلیرمردان مرزبان را بخوبی منعکس کند هرچند زمینه برای فعالیت بیشتری در این زمینه وجود دارد.

وی گفت: مرزبانان با حفاظت و حراست شبانه روزی خود از مرز، مولدان امنیت مرزها هستند و خبرنگاران با تولید خبرهای جذاب در زمینه امنیت و این نعمت الهی، همکار و پشتیبان مرزبانی هستند.

این مقام ارشد در مرزبانی استان ایلام تصریح کرد: در سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام خبرنگار لازم دانستیم به نمایندگی از همه همکارانم خدمت برسیم و از زحمات شما و همکارانتان تقدیر و تشکر کنیم./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار