عکاس خانم «جودی فریدیانی» که این مناظر را مستند کرده گفت: لحظه ی شگفت انگیزی است که ببینی دو وال غول پیکر هر کدام چهل تن در حال شکافتن آبهای سطح دریا هستند سپس بالا می پرند و همراه خود انبوهی از ماهی و آب را پرتاب می کنند.
کد خبر: ۶۴۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 10 August 2018


 

منظره ی اعجاب انگیز نهنگ در کنار کشتی توریستی

مسافران یک کشتی توریستی آمریکایی در حاشیه ساحل دچار حیرت شدند؛ زمانیکه دو وال هر کدام با وزن 40 تن در نزدیکی کشتی آنها بیرون پریدند. این امر منجر به پاشیدن آب همچون قطرات باران روی آنها شد.

کشتی «مونتری بای» پر از مسافر بود و آبهای مواج کالیفرنیا در غرب ایالت متحده ی آمریکا را در می نوردید، که دو وال غول پیکر به سطح آب پریدند و کم مانده بود که پیکره ی کشتی را لمس کنند.

منظره ی اعجاب انگیز نهنگ در کنار کشتی توریستی

این دو وال جزء گروهی بودند که ماهی ها را برای شکار دنبال می کردند و دو تا از آنها راهشان به نزدیکی کشتی خورد.

عکاس خانم «جودی فریدیانی» که این مناظر را مستند کرده گفت: لحظه ی شگفت انگیزی است که ببینی دو وال غول پیکر هر کدام چهل تُن در حال شکافتن آبهای سطح دریا هستند سپس بالا می پرند و همراه خود انبوهی از ماهی و آب را پرتاب می کنند.

منظره ی اعجاب انگیز نهنگ در کنار کشتی توریستی

او در ادامه افزود: تعداد زیادی وال بودند، این دو تصمیم گرفتند تا در نزدیکی کشتی بالا بپرند، آب زیادی روی مسافران پاشیده شد...در حقیقت ما خوش شانس بودیم که این دو وال را از مسافت نزدیکی دیدیم.

منظره ی اعجاب انگیز نهنگ در کنار کشتی توریستی

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار