به خدا خیلی خسته شدم و استعفای خودم را نوشتم و بعد از این بازی دیگر کار من با سپیدرود رشت تمام است. ر چنین شرایطی که این همه سختی و بی پولی را تحمل می کنیم، به خانواده من فحش و ناسزا می دهند.
کد خبر: ۶۴۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 10 August 2018

خداداد عزیزی که دیروز از مشکلات و دشواری های بی پولی تیم سپیدرود پرده برداشته بود، می گوید: واقعاً تیمی که پول هتل بازیکنانش را ندارد، برای چه در لیگ برتر حضور دارد؟

به گزارش تابناک ورزشی، خداداد عزیزی در خصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز و اتفاقات عجیب پیش از سفر به تبریز گفت: متأسفانه این اتفاقات بسیار نادر در دنیا، در فوتبال ایران زیاد می افتد و فوتبال ایران همیشه این اتفاقات را در خود دارد. امیدوارم هرگز این صحنه را مشاهده نکنید که بازیکنان تیم شما پنج ساعت در لابی هتل منتظر بمانند تا فقط ۲۶ میلیون پول هتل از سوی مسئولان باشگاه تسویه شود. بعد از آن هم اتفاقات ناگواری برای تیم ما افتاد؛ ساعت پنج بعد از ظهر با اتوبوس به سمت تبریز حرکت کردیم و ساعت ۳ نیمه شب رسیدیم. واقعاً در هیچ جای دنیا چنین مسائلی دیده نمی شود.

خدادادعزیزی از سرمربیگری سپیدرود استعفا داد

آنهایی که از بیرون نگاه می کنند

آنهایی که از بیرون به تیم ما نگاه می کنند و نمی دانند با چه شرایطی خود را برای بازی آماده می کنیم، توقع دارند که چه کار کنیم؟ اگر آقای کریمی درخواست تعویق یک روزه بازی را نمی پذیرفت، ما چگونه باید مقابل این تیم بازی می کردیم. بازیکنان ما ساعت سه نیمه شب به تبریز رسیدند و ساعت ۴ صبح خوابیدند. ساعت ۵ بعد از ظهر هم سر تمرین نای راه رفتن نداشتند. از ارتفاع هم سطح دریا به تبریز آمده که با این شرایط سفر، حتی نفس کشیدن هم برای آنها دشوار بود. در این میان عده ای هم هستند که فقط منتظر زمین خوردن سپیدرود و شکست این تیم هستند؛ برای آنها هیچ تفاوتی نمی کند که تیم ما و بازیکنانش با چه شرایطی به تبریز رفته و یا بازیکنان و کادر فنی چه مبلغی از قراردادشان را گرفته اند یا طلب دارند. بازیکنان سپیدرود رشت با بی پولی چندین ماه است که برای تیم بازی می کنند و من از این بابت از آنها تشکر می کنم.

بازیکنان ما باغیرت اند

روز گذشته بازیکنان جلسه ای تشکیل دادند و با هم به این نتیجه رسیدند که با یک دستگاه اتوبوس به تبریز سفر کنند. من از همه آنها تشکر می کنم که به خاطر آبروی شهر رشت، آبروی سپیدرود و آبروی مردم رشت تصمیم گرفتند که این هفته برابر گسترش فولاد تبریز بازی کنیم. جمعه برابر گسترش فولاد تبریز بازی خواهیم کرد، جوانمردانه هم بازی خواهیم کرد اما نتیجه آن در زمین مشخص خواهد شد. آنها بسیار غیرت کردند که حاضر شدند برای انجام این بازی و آبروی شهرشان بهر طریق ممکن به تبریز بروند. آنگاه برخی از هواداران خودی در رشت، شعار بازیکن بی غیرت برای آنها سر می دهد. کسی که به این بازیکنان می گوید بی غیرت، بدون شک خودش بی غیرت است.

مثل ژاپن باشیم؛ تیم های بی پول را دور بریزیم

تیمی که ۲۶ میلیون تومان برای پرداخت هزینه های هتل پول ندارد، پس چه اصراری به تیمداری در لیگ برتر دارد؟ پیشنهاد من این است که همه تیمهای بی پول را کنار بگذارند و لیگ را مثل ژاپن با شرکت هشت تیم دولتی برگزار کنیم و سایر تیمها را مرخص کنیم. وقتی پول ندارند، برای چه تیمداری می کنند. به خدا خیلی خسته شدم و استعفای خودم را نوشتم و بعد از این بازی دیگر کار من با سپیدرود رشت تمام است. آخر مگر چقدر باید تحمل داشته باشم که با این همه شرایط سخت و دشواری که تیم را فقط در فاصله ۳ هفته به شروع بازیها آماده و روانه لیگ برتر می کنیم، در جواب به خانواده من توهین می شود. به خدا خانواده ام تماس گرفتند که به چه دلیل هنوز ادامه می دهم؟ من فقط به خاطر بازیکنان تیم دنبال آنها آمدم نه هیچ شخص دیگری. خب در چنین شرایطی که این همه سختی و بی پولی را تحمل می کنیم، به خانواده من فحش و ناسزا می دهند. به خدا دیگر خسته شده ام و دلیلی ندارد که این همه به خودم زجر و سختی بدهم که با این شرایط بمانم؛ آیا من به دنبال اسم و رسم هستم؟/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار