رئیس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به وجود رودخانه سیمره و ظرفیت های ورزش شنا در شهرستان بدره، این منطقه میزبان رقابت های بین المللی شنا می شود.
کد خبر: ۶۴۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 12 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ محسن رضوانی در دیدار با فرماندار شهرستان بدره اظهار داشت: با توجه بررسی های بعمل آمده توسط کارشناسان، در صورت مهیا شدن برخی شرایط در نظر داریم رقابت های آسیایی و جهانی رشته شنا و شیرجه را در سال جاری یا اوایل سال آینده در شهرستان بدره برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: هدف ما همگانی کردن ورزش شناست و توسعه زیرساخت های ورزشی در حوزه شنا برای برگزاری مسابقات ملی و جهانی ضروری است.
رضوانی عنوان کرد: به منظور توسعه هر چه بیشتر این رشته های ورزشی، تجهیز سخت افزاری هیات های استانی شنا در دستور کار این فدارسیون است.
فرماندار شهرستان بدره نیز در این نشست به قابلیت ها، پتانسیل و جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان بدره و بویژه سد و نیروگاه سیمره اشاره کرد و گفت: در صورت مساعدت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادها و ارگان های ذیربط آماده هرگونه همکاری برای برگزاری مطلوب این مسابقات در تراز بین المللی و جهانی در سطح شهرستان بدره هستیم.
در ادامه این دیدار، رئیس فدراسیون شنای کشور با حضور در سد و نیروگاه سیمره و تنگه کافری (شداد) از نزدیک قابلیت های این 2 مکان گردشگری شهرستان بدره را بررسی و از شرایط موجود برای برگزاری مسابقات بین المللی اعلام رضایت کرد.
عبور رودخانه بزرگ سیمره فرصت بسیار کم نظیری را برای توسعه ورزش های آبی در این شهرستان فراهم کرده و قرار است رشته های کانو و کایاک قایقرانی آب های آرام در این منطقه دایر شود./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار