فصل آهو و کبوتر کتابی از سروده های سودابه امینی شاعر مطرح کشور 28 مرداد ماه در برنامه دو پنجره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام، نقد و بررسی می شود .
کد خبر: ۶۴۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 12 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ در نهمین نشست ادبی (دو پنجره) که روز یک شنبه 28 مردادماه به همت مرکز آفرینش های ادبی برگزار می شود، سودابه امینی شاعر در جمع اعضا و مربیان و کارشناسان کانون استان حضور خواهد داشت.

در این نشست اعضا و مربیان سروده های خانم امینی که در کتاب (فصل آهو و کبوتر) منتشر شده نقد می کنند.
سودابه امینی از بانوان شاعر مطرح و به شمار می آید که تاکنون کتاب های فراوانی از او منتشر شده و حضوری فعال در این عرصه دارد.

آفرینش های ادبی کانون ایلام تاکنون 9 برنامه از ویژه برنامه های دو پنجره را در سال های اخیر برگزار کرده که در آن نویسندگان و شاعران کشور رودر رو با بچه های ایلامی صحبت می کنند و آثارشان توسط بچه ها نقد می شود .

در این برنامه ها تاکنون ،طاهره ایبد با کتاب خانواده ‌آقای‌ چرخشی ،نورا حق پرست با کتاب آواز هایم برای تو، احمد خدا دوست با کتاب شعر سبزه ها، عبدالصالح پاک با کتاب پشت ‍رچین خیال، مریم صباغ زاده با کتاب صدای ساز سهراب، علی خانجانی با کتاب حرف آباد، غلامرضا بکتاش با کتاب با دو چشمم می چشم و محمدرضا مرزوقی با کتاب بچه‌ های‌ کشتی‌ رافائل حضور داشته اند .

بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی هنری ارائه می دهد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار