رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ؛
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به نقش مهم تمرکز حواس در رانندگی، تصریح کرد: عدم توجه به جلو در حین رانندگی عامل بروز ۳۰ درصدازحوادث رانندگی در استان بوده است.
کد خبر: ۶۴۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 14 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری گفت: بر اساس آمار تصادفات رانندگی استان، تنظیم ضبط خودرو، برداشتن وسایل از داشبورد، صحبت چهره به چهره با سرنشینان و استفاده از تلفن همراه به خصوص خواندن و ارسال پیامک، خوردن و آشامیدن و ... از مصادیق عدم توجه به جلوی راننده در بروز حوادث رانندگی در استان است.

سرهنگ ناصری در ادامه گفت: به رغم غیر قانونی بودن موارد مطرح شده و برخورد پلیس کماکان شاهد ارتکاب این تخلفات از سوی برخی از رانندگان هستیم که نتیجه آن بروز حوادث است.

وی افزود: رانندگان حق ندارند هنگام رانندگی دخانیات استعمال کنند یا خوراکی و آشامیدنی میل کنند و استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده می شود ممنوع است، رانندگان موظف هستند در هر حال به طور کامل به جلو توجه داشته باشند.

وی در خاتمه افزود: اصلاح رفتارهای رانندگی منوط به توجه رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق سایر شهروندان است چرا که در صورت عدم توجه به قوانین رانندگی موجب حوادثی خواهد شد که بعضاً غیر قابل جبران است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار