عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد: به نظر می رسد مسئولان بجای رفتار سیاست‌مدارانه، سیاست بازی می کنند و این امر موجب فدا شدن منافع ملی می شود. در واقع مسئولان حاضر نیستند به دولت و مسئولان مستقر کمک کنند بلکه در انتظار زمین خوردن آنها هستند.
کد خبر: ۶۴۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 14 August 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی نوبندگانی در خصوص سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولین، متفقند که عامل مشکلات اقتصادی خارجی نیست، درونی است، گفت: متاسفانه قاعده دموکراسی را بلد نیستیم و در واقع تعریف درستی از منافع ملی در اذهان وجود ندارد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: می توان اذعان کرد که تعریف صحیحی از احزاب، جناح و حتی اتحاد وجود ندارد؛ به عنوان مثال در کشورهای دنیا پس از برگزاری انتخابات و مشخص شدن نتیجه احزاب دیگر به رقابت نمی پردازند که این موضوع در آمریکا یا عراق مشاهده شده است.

مسئولان بجای رفتار سیاست‌مدارانه، سیاست بازی می کنند

وی ادامه داد: به نظر می رسد مسئولان بجای رفتار سیاست‌مدارانه، سیاست بازی می کنند و این امر موجب فدا شدن منافع ملی می شود. در واقع مسئولان حاضر نیستند به دولت و مسئولان مستقر کمک کنند بلکه در انتظار زمین خوردن آنها هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به دیگر دلایلی که موجب بروز مشکلات در کشور شده است، تصریح کرد: همچنین باید اذعان کرد معنی تفکیک قوا با جدایی قوا اشتباه شده است؛ می توان گفت سه قوه هر کدام در راس یک هرم قرار دارند و نمی توان بدون نبود یکی از آنها با فساد و غیره مبارزه کرد.

افراد در فکر مچ‌گیری هستند و خودتحریمی را رقم می زنند

جمالی نوبندگانی افزود: در این بین باید یادآور شد که متاسفانه دشمن نیز در افراد نفوذ کرده است و همین امر سبب شده مسئولان و افراد به دنبال مچ گیری باشند؛ بنابراین با در نظر گرفتن این امر خودتحریمی بوجود می آید و مشکلات در کشور مشاهده می شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه بر این اساس اختلاف بین جناحی و همچنین داخل حزبی رقم خورده است که در اصولگرا و اصلاحطلبان وجود دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب نیز در این رابطه فرمودند " خیلی وقت ها در زمین دشمن بازی می کنیم".

 رهبر انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم بیان کردند که کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولین، متفقند که عامل مشکلات اقتصادی خارجی نیست، درونی است. نه اینکه تحریمها اثر نداشته باشد اما عمده‌ مربوط به عملکردهاست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار