معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام :
محمدرضا رضایی در نشست خبری با اصاحاب رسانه از بهسازی راه های شریانی و پرترافیک استان خبر داد و اظهار کرد: برای توسعه راه های اصلی استان به خصوص محور ایلام - مهران 30 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۶۴۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 15 August 2018

محمدرضا رضایی در نشست خبری با اصاحاب رسانه از بهسازی راه های شریانی و پرترافیک استان خبر داد و اظهار کرد: برای توسعه راه های اصلی استان به خصوص محور ایلام - مهران 30 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

به گزارش تابناک ایلام ،رضایی گفت :از ابتدای سالجاری تاکنون 24 نقاط حادثه خیز و 45 نقطه مستعد در سطح استان شناسایی شده که تلاش می شود تا پایان سال جاری این مناطق ایمن سازی شود.
به گفته وی همچنین در سال گذشته 34 نقطه حادثه خیز و مستعد در سطح استان شناسایی و اصلاح شده اند.
معاون راهداری اداره کل حمل و نقل ایلام با بیان اینکه سه هزار و 200 کیلومتر جاده در حوزه استحفاظی این استان وجود دارد، یادآور شد: مهمترین اهداف این سازمان نگهداری شبکه راه های موجود بوده به طوری که در سال گذشته 65 کیلومتر از پرتگاه ها با خاکریز ایمن سازی شده است.
رضایی با بیان اینکه 70 درصد تصادفات جاده ای به عامل انسانی بر می گردد، گفت: این اداره کل همواره تلاش نموده نقاط مستعد سطح استان را برطرف نماید و در این راستا اقدامات چشمگیری انجام داده است.
وی با اشاره به مهمترین اقدم های این اداره کل برای رفع نقاط حادثه خیز تاکید کرد: از جمله این راه ها جاده شهرک اسلامیه به منطقه آذر ، محدوده حاجی حاضر در شهرستان ایوان و ورودی آبدانان و لومار است که تلاش می شود این نقاط تا پایان سال جاری تکمیل و زیر بار ترافیک روند.
رضایی، انجام 161کیلومتر روکش آسفالت، 280 کیلومتر لکه گیری و یک هزار 100 کیلومتر خط کشی را از جمله اقدمات انجام شده این اداره کل در سال جاری عنوان کرد و افزود: اجرای 70 کیلومتر شانه سازی، 25 کیلومتر ایمن سازی حاشیه راه، نصب یک هزار و 775 تابلو اخطاری و اجرای 2 کیلومتر روشنایی در گردنه ها در نقاط مختلف راه های این استان از دیگر اقدامات این اداره کل در مدت یاد شده است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: اجرای 15 کیلومتر روکش آسفالت، تعمیر و بهسازی 127 دهنه پل بزرگ و کوچک، تعریض و احداث چهار دستگاه پل، نصب یک هزار و 500 متر نیوجرسی و بیش از 100 کیلومتر خط راهسازی در نقاط مختلف استان از دیگر اقدامات این اداره کل در جهت ایمن سازی و اقدامات پیشگیرانه برای تردد مناسب خودروها در جاده های استان بوده است.
رضایی افزود: در سال گذشته 9 هزار تن قیر رایگان به اداره کل راهداری استان اختصاص یافت که با رایزنی های صورت گرفته این رقم به 13 هزارتن افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار