دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه نخست در ارزیابی عملکرد سال ۹۶ دستگاه های اجرائی و جشنواره شهید رجایی فارس را کسب کرد.
کد خبر: ۶۴۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 27 August 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان فارس، با معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دستگاه برتر استان در ارزیابی عملکرد سال ۹۶، از میان ۷۳ دستگاه اجرایی استان فارس، برگزار شد.

این جشنواره که هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و تجلیل از دستگاه های برتر استان برگزار می شود، شب گذشته، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، برگزار شد و امسال نیز، بار دیگر، نام دانشگاه علوم پزشکی شیراز در صدر تجلیل شوندگان جای گرفت.

ساسان تاج‌گردون دبیر جشنواره شهید رجایی نیز با اشاره به ارزیابی دستگاه‌ های برتر استان بر اساس شاخص‌ های عمومی و اختصاصی، گفت: پنج دستگاه اجرایی که در شاخص ‌های عمومی و اختصاصی بیشترین امتیاز را کسب کرده‌ اند، به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شده ‌اند.

او افزود: سه دستگاه برتر در شاخص عمومی، سه دستگاه برتر در شاخص اختصاصی، سه دستگاه برتر که بیشترین ارتقای امتیاز را داشته‌ اند و ۹ دستگاه که اقدامات برجسته داشته‌ اند نیز مورد تجلیل قرار می گیرند.

دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین، تندیس و لوح سپاس این جشنواره را به پاس کسب رتبه برتر جشنواره، از استاندار فارس دریافت کرد.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در ارزیابی سال ۹۴ و ۹۵ دستگاه های اجرایی استان فارس، موفق به کسب رتبه نخست شده بود، امسال نیز با ارزیابی عملکرد در سال ۹۶، این موفقیت را تکرار کرد و با کسب رتبه نخست، در ردیف دستگاه برتر استان، جای گرفت.

 

این رتبه بندی، بر اساس ارزیابی در شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد دستگاه های اجرایی در اصلاح نظام اداری (تحول اداری) صورت گرفت و مجموعه عظیم دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، توانستند خود را برای سومین سال متوالی، به عنوان دستگاه برتر استان، معرفی کنند.

این جشنواره با حضور دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «فرشاد فتاحی» سرپرست مدیریت منابع انسانی دانشگاه و دکتر «محمد حبیبی» کارشناس مسوول برنامه ریزی و تحول اداری دانشگاه برگزار شد، همچنین دکتر «لعبت صالحی» رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه ریزی و رئیس گروه تحول اداری دانشگاه، دکتر «حامد فصیحی نیا» مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، «راضیه قاسمی» کارشناس تحول اداری و «سید فخرالدین دبیری» کارشناس تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به عنوان تیم موثر در این موفقیت، تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار