رئیس هیات هندبال استان ایلام گفت: این استان از صبح امروز میزبان مسابقه های هندبال قهرمانی نوجوانان پسر منطقه چهار غرب کشور است.
کد خبر: ۶۴۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 28 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ مسعود الماسی اظهار داشت: این مسابقات با حضور پنج تیم از استان های ایلام، کرمانشاه و کردستان در سالن شهدای قلاویزان ایلام آغاز شده است.
وی با بیان اینکه تیم قروه همدان از شرکت در مسابقات انصراف داد، افزود: تیم های کنگاور و جوانرود از استان کرمانشاه، تیم هانیوان از ایلام و تیم های مریوان و سنندج از استان کردستان در این رقابت ها حضور دارند.
رئیس هیات هندبال استان ایلام یادآور شد: 90 ورزشکار، مربی و داور در مسابقات شرکت دارند و تیم ایلام در اولین دیدار خود با نتیجه 18 بر 14 حریف سنندجی خود را شکست داد.
الماسی در خصوص اسکان ورزشکاران و مربیان افزود: با حمایت اداره ورزش و جوانان ایلام تمام امکانات رفاهی در اختیار مهمانان قرار گرفته و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
وی اضافه کرد: ورزشکاران در خوابگاه سالن ورزشی قلاویزان و مربیان و مسئولان نیز در خوابگاه دانشگاه آزاد ایلام اسکان یافته اند.
الماسی گفت: هفته آینده نیز میزبان مسابقات قهرمانی خردسالان دختر منطقه غرب کشور با حضور تیم های مهران، چرداول و دره شهر از ایلام هستیم و تیم های شرکت کننده در مسابقات هندبال دختران متعاقبا اعلام می شوند. مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر منطقه غرب کشور به میزبانی ایلام از پنجم تا هفتم شهریور ماه جاری در سالن قلاویزان ایلام برگزار می شود.
150 ورزشکار سازمان یافته ایلامی در 2 بخش آقایان و بانوان در رشته هندبال فعالیت دارند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار