ستار همدانی در گفتگو با مهر ضمن اشاره به بازی ضعیف و شکست تلخ استقلال مقابل السد اظهار داشت: تا آدمهایی که با آنها مواجه هستیم شفاف نباشند و اشتباهات خود را نپذیرند و برای اصلاح خود قدم بر ندارند وضعیت استقلال همین است. متاسفانه در حالی که همه آسیا رو به پیشرفت هستند ما در باشگاه خودمان در حال عقب گرد و پسرفت هستیم. ما الان دنبال برداشت چه بهره و ثمره‌ای هستیم در حالی که چیزی نکاشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات مدیریت در استقلال گفت: پیش از شروع فصل چه موقع تغییرات مدیریتی بود؟ الان مسئولیت این افتضاح را نه آقای افتخاری بر عهده می‌گیرد و نه آقای فتحی. هر دو هم به نوعی حق دارند. وزارت ورزش باید اجازه می‌داد خود آقای افتخاری کار را ادامه می‌داد که الان پاسخگو باشد. الان آقای افتخاری می‌تواند بگوید اگر خودش بود این اتفاق نمی‌افتاد و آقای فتحی هم می‌تواند بگوید اگر از ابتدای کار مسئولیت با ایشان بود شاهد این اتفاقات نبودیم.

ملی پوش سابق آبی پوشان تصریح کرد: فصل گذشته تیمی داشتیم که نوید کسب ستاره سوم را می‌داد اما آن تیم تبدیل به تیمی شده که حتی در لیگ هم باید نگرانش باشیم. بزرگ‌ترین ضربه به تیم در زمان نقل و انتقالات وارد شد.

همدانی بیان داشت: الان مشخص شده خیلی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات جذب شدند در اندازه استقلال نیستند. بعضی‌ها هم که مصدوم هستند و اصلا نمی‌توانند بازی کنند. بهتر بود این همه هزینه‌ای که برای خرید بازیکنانی صورت گرفت که در اندازه استقلال نیستند صرف حفظ امثال جباروف، تیام و امید ابراهیمی می‌شد. اینجا باید گفت که در هزینه‌ها سوء مدیریت صورت گرفته است.

پیشکسوت استقلال با انتقاد به عملکرد مجموعه مدیریتی این باشگاه تصریح کرد: موفقیت در آسیا برنامه می‌خواهد و ما این برنامه را نداریم. به جای برنامه متاسفانه همیشه افراد سود جو، شهرت طلب و بدون برنامه راس کار هستند و با این ترتیب قطعا نمی‌توان به موفقیت در آسیا در آینده هم امید داشت.