نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری و صنعتی که مهران نیز جزو این مناطق است، خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 29 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلام امینی  اظهار کرد: امروز نمایندگان مجلس به بررسی لایحه پیشنهادی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری و صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی پرداختند که پس از رای گیری نمایندگان با 127 رای موافق، 51 رای مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر با کلیات لایحه موافقت کردند.

وی افزود: براساس این لایحه و در صورت تصویب نهایی در استان های گلستان (اینچه برون)، ایلام (مهران)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان(سیستان)، کردستان (بانه-مریوان)، هرمزگان (جاسک)، بوشهر (بوشهر)، کرمانشاه (قصرشیرین) منطقه آزاد تجاری - صنعتی ایجاد می شود.

امینی تاکید کرد: پس از این مرحله نمایندگان مجلس جزییات لایحه مورد نظر را مورد بررسی قرارد داده و نکته نظرات خود را در این مورد لحاظ خواهد کرد.

وی یادآور شد: تلاش های دامنه داری در سال های اخیر برای جلب نظر نمایندگان مجلس به منظور موافقت آنان با پیوستن مهران به مناطق آزاد صورت گرفت که خوشبختانه امروز این رایزنی ها و تلاش های مجموعه نمایندگان استان ، استاندار و سایر مدیران اجرایی نتیجه داد.

امینی تاکید کرد: تصویب کلیات راه را برای ایجاد منطقه آزاد در مهران هموار کرده و اصل موضوع نیز در این مورد موافقت نمایندگان ملت با کلیات آن بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد استان ایلام در سایه تصویب منطقه آزاد تجاری مهران بیش از پیش در مسیر پیشرفت و توسعه بویژه از نظر مراودات تجاری و بازرگانی قرار گیرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بیدار
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
بابا ماه دیگه اردبیل و کردستان منطقه آزاد میشه ‌...مهران منطقه ویژه خواری میشه...مهران صد بار شیرینی آزادیش میدهند..ول کنن نمایندگان مکرم...با حلول ذهن شیرین نمیشه.ضمنا خوزستان خودش ۲۰ شهرستان و به اندازه کشوری .سر و صداش در نیاوردند و تمام شهرستانهای خوزستان آزاد..تا بیخ گوش ما دهلران..پس قطار امد ...راهن.اهن امد.منطفه ازاد...ما استان محرومی هستیم و شناسنامه ما به محرومیت الصاق...پس نماینده گان دکانی نزنند...مهران مهران ..منطقه ویژه شد چه اتفاقی افتاد...اب و نان و گرفتاری آنها بیشتر میشه...بخاطر خدا دست از سر بیلان کاری بردارید. مهران و مهرانی فقط زجر و آثار جنگ و بدبختی خودش داره...پس انشالله که خوش خبر باشید نمایندگان وکیل الدوله
فرهنگی
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
چند بار میشه اعلام می کنند و بعدش مودبانه نمیشه نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
منطقه آزاد, تونلی برای واردات
احسان
|
United States
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
خبر خوبی بود اگه نهایی بشه شهر مهران به لحاظ اقتصادی خیلی خیلی پیشرفت میکنه...و در اینده میشه مثل قشم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
منطقه. آزاد مهران. به هیچ نفع مردمش نیست. انشاءالله که منطقه. آزاد نمیشه
بهزاد
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
برادر سلامی خیلی منم منم میکردین ..شما .‌نمایندگان .نماینده ولایت فقیه .برای همدیگه گوسفند قربانی میکردین .و دم از اتحاد ملی میزدین .پس نتیجه این همه بگو مگو ها همه کشک بوده و سر کار گذاشتن مردم .متاسفم برای همتون؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار