امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: تلاش نمایندگان مجلس و استاندار ایلام در تصویب منطقه آزاد تجاری مهران قابل تحسین است، این موفقیت را به مردم تبریک گفته و امیدوارم تحقق این مهم گامی در راستای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان باشد.
کد خبر: ۶۴۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 31 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: مراسم سوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی نماد اخلاق به دور از برخوردهای سیاسی و جناحی بود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در نحوه سوال پرسیدن متانت و حسن اخلاق را در بیان واقعیت‌های کشور به خرج دادند، نمایندگان در خانه ملت به دور از حواشی فقط سوالات را مطرح کردند و رئیس جمهور هم تا حدودی و بدون خشونت در بیان در درون چارچوب سؤولات مجلسی‌ها سخن گفت و از اظهارات خارج موضوع خودداری کرد.

وی گفت: نارضایتی نسبت به عملکرد اقتصادی دولت بسیار بالا است .

امام جمعه ایلام اضافه کرد: پیام سؤولات نمایندگان مجلس و پاسخ رئیس جمهور این نتیجه را داد که در اوضاع وخیم اقتصادی دیگر فرصتی برای بحث‌های چالشی جناحی و سیاسی نیست و درک و فهم مشترک ایجاد شده است و نارضایتی مردم جایی برای دعواهای سیاسی باقی نگذاشته است.

لطفی تصریح کرد: پیام دیگر مراسم سؤال از رئیس جمهور وحدت و دعوت سیاسیون برای اتحاد و همدلی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم هم مزید بر علت شد تا این پیام به جامعه منتقل شود که زمان دعواهای سیاسی به پایان رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: عامل اصلی بروز مشکلات مدیریت ناکارآمد و سیاست‌های غلط بوده نه تحریم دشمنان. قانع نشدن نمایندگان مجلس از پاسخ رئیس جمهور دلیل بر این واقعیت است که تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید در کنترل قیمت ارز و سکه و غارت منابع ارزی کشور و گرانی‌های سرسام آور مسکن و خودرو نه تنها موفق عمل نکرد بلکه خود سبب بسیاری از مشکلات و معضلات شد.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگوی ساده زیستی، تعهد، ولایتمداری برای مدیران و دولتمردان هستند. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار