معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: امسال مجوز جذب 115 بهورز از طریق آزمون استخدامی این دانشگاه برای خدمت در خانه های بهداشت استان ایلام اخذ شده است.
کد خبر: ۶۵۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 16 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر ناصری فر  اظهار داشت: همچنین در نیمه نخست سال جاری سه مرکز جامع سلامت روستایی با اعتبار 6 میلیارد و 50 میلیون ریال و پنج مرکز جامع سلامت شهری با اعتبار 13 میلیارد و 200 میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی افزود: با توجه به آمار ثبت شده در سامانه یکپارچه سیب یا پرونده الکترونیک سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، از ابتدای سال تاکنون 2 میلیون و 700 هزار خدمت توسط مرکز بهداشت استان ارائه شده و میزان رضایتمندی برابر گزارش سامانه سیب 92.3 درصد است.

دکتر ناصری فر خدمات ارائه شده توسط مرکز بهداشت استان را در گروه بهداشت محیط و حرفه ای در ایام نوروز و رمضان بازدید از مراکز تهیه و توزیع فروش مواد غذایی را 9 هزار و 14 مورد، یک هزار و 994 مورد نمونه برداری از مواد غذایی و کشف و معدوم کردن 6 هزار و 374 کیلوگرم مواد غذایی اعلام کرد.

وی ارزیابی ایمنی و خطر مراکز بهداشتی در برابر بلایا در سطح استان توسط 280 مرکز در فروردین و اردیبهشت ماه، اجرای طرح وارنیش فلوراید در مدارس و اعزام تیم سیار دندانپزشکی در مناطق محروم استان توسط واحد بهداشت دهان و دندان، آموزش مهارت های زندگی به جمعیت تحت پوشش برای گروهای هدف به تعداد هشت جلسه با حضور مدیران و مسئولان استانی در خصوص فرزند پروری و آسیب های اجتماعی و ارائه 239 هزار و 554 خدمت به 82 هزار و 433 نفر در گروه سنی بالای 60 سال را از دیگر اقدامات مرکز بهداشت استان ایلام عنوان کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار