معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ایلام؛
معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ایلام گفت: تمامی ارگان های ذیربط در ایام هفته دفاع مقدس خود را برای اجرای ۱۸۰ برنامه پیش بینی شده آماده کرده اند.
کد خبر: ۶۵۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 17 September 2018

به گزارش تابناک ایلام، مجید کاکی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: گردهمایی ۲۰ هزار نفری بسیجیان، رژه موتوری، رژه نیروهای مسلح، همایش نقش قبایل و طوایف و غبارروبی از مزار شهدا از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده است.

وی با اشاره اینکه در کمتر خانواده ایلامی نمی توان وجود ایثارگر و رزمنده را مشاهده نکرد ، افزود: عموم اقشار مختلف دین خود را به این نظام و انقلاب به خوبی ادا کرده اند.

معاون فرماندار ایلام تاکید کرد: جای جای این استان مملو از عطر و یاد شهیدان و ایثارگران است و امروز همه وظیفه داریم در جهت حفظ ارزش های ان دوران و انتقال ان به نسل های جدید همت کنیم.

کاکی ادامه داد: دشمن با ابزارهای مختلف در صدد محو کردن آثار دوران دفاع مقدس از سطح جامعه است در این میان وظیفه نهادهای فرهنگی در جهت آشنایی نسل جدید با آرمانه ادوران جنگ تحمیلی بسیار خطیر و حساس است.

وی کیفیت بخشی به اجرای برنامه ها و پرهیز از موازی کاری توسط ارگان ها را تعیین کننده دانست و گفت: برنامه های این هفته باید در مناطق حاشیه ای و روستاها نیز برگزار شود و تنها مختص هسته مرکزی شهرستان نباشد.

کاکی فضاسازی و ایجاد روحیه انقلابی بین مردم را مهم دانست و افزود: در طول پیروزی انقلاب اسلامی مردم با وجود مشکلات و دشواری های اقتصادی با همدلی و صبوری نظام را تنها نگذاشتند و اکنون نیز باید آن فضای همدلی و اتحاد را در کشور ایجاد کنیم./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار