مدیرکل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 35 هزار و 535 متر مربع اراضی ملی و دولتی این استان توسط ماموران این یگان رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۶۵۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 17 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر کاظمی اظهار داشت: ارزش این اراضی در مجموع 116 میلیارد ریال برآورد شده که از دست متصرفان سودجو خارج شده است.

وی افزود: یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی استان ایلام با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

کاظمی یادآور شد: مردم می توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها اطلاع دهند.

سال گذشته 25 هزار و 84 متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام به ارزش 121 میلیارد و 452 میلیون ریال توسط ماموران این یگان رفع تصرف شد./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار