معاون اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام دارای ظرفیت مهمی مثل اربعین و گردشگری است، گفت: ارائه راهکارهای علمی برای استفاده از این ظرفیت ها برای اشتغال و توسعه در کارهای دانشگاه ها باید پیگیری شود.
کد خبر: ۶۵۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 17 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  ایوب درویشی در نشست ستاداقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان به غیر از برنامه دوره ای و سالانه خود، طرح های و برنامه های اقتصاد مقاومتی با ویژگی های خاص را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه نقش مهمی در حل مشکلات و پاسخ به مسائل مربوط به دستگاه های اجرایی دارد، گفت: دانشگاه های استان باید به سمت پاسخگویی به نیازهای استان حرکت کنند.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: اینکه چرا مشارکت اقتصادی در استان پایین است نیازمند بررسی علمی دارد و دانشگاه ها در این زمینه می توانند کمک کنند.

درویشی با اشاره به اینکه استان ایلام دارای ظرفیت مهمی مثل اربعین و گردشگری است، گفت: ارائه راهکارهای علمی برای استفاده از این ظرفیت ها برای اشتغال و توسعه در کارهای دانشگاه ها باید پیگیری شود.

معاون استانداری ایلام افزود: دانشگاه ها با کمک دستگاه های اجرایی برای رشته های مورد نیاز اشتغال در آینده استان در بخش های مختلف همکاری کنند.

وی ادامه داد: برخی مشکلات و آسیب های اجتماعی در استان ایلام نیازمند ارائه راهکار توسط دانشگاه ها دارد، به طور مثال ما هنوز راهکار علمی برای پیشگیری از خودکشی یا آتش سوزی از جنگل های استان نداریم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار