معاون امور اقتصادی استاندار ایلام:
معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در حال تشکیل کانون بازنشستگان هستیم که این موضوع می تواند راهی برای غلبه بر مشکلات امروز بازنشستگان باشد.
کد خبر: ۶۵۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 18 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ ایوب درویشی در مراسم تکریم از بازنشستگان، قیام امام حسین (ع) را الگویی جامع و کامل برای زندگی عالم بشریت عنوان کرد و اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) ندای حقیقت درعالم بود، صدایی که به زیبایی راه میان حق و باطل را مشخص کرد.

وی با اشاره به این مهم که اگر ظلم و ظالم را نتوانی نابود کرد بایست رسوا کرد، گفت: امام حسین (ع) و یارانش اگرچه به شهادت رسیدند اما پیروز نهایی علیه ظلم و ستم در عالم هستی شدند و این ظفرمندی برای همیشه ادامه خواهد یافت.

درویشی با بیان اینکه درمان بسیاری از دردها در اجتماع است، تصریح کرد: امروز اجتماع بازنشستگان در این مکان می تواند نقطه‌ عطفی برای کارهای بزرگتر باشد.

وی ادامه داد: انشاءالله با کمک شما قدم در راه گذاشته ایم و در حال تشکیل کانون بازنشستگان هستیم که این موضوع می تواند راهی برای غلبه  بر مشکلات امروز بازنشستگان باشد.

وی افزود: بازنشستگان عمرجوانی خود را برای خدمت به مردم و سیستم، گذاشته است و امروز بر همه وظیفه است که آنچه از دست ما برمی آید برای آنان انجام دهیم.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: واقعیت آن است که هر جور که ما با شما بازنشستگان رفتار کنیم آینده گان نیز با ما رفتار خواهند کرد.

وی افزود: کسانی که کوله باری از تجربه و اندوخته دارند را نبایست به حال خود رها کرد.بازنشستگان را دریابیم نه صرفا به خاطر کمک به آنها بلکه به خاطر کمک به خودمان چراکه تجربه بازنشستگان ثروت بی بدیلی ست که نبایست به راحتی از آن گذشت./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار