فرمانده سپاه ناحیه دهلران از برنامه ریزی برای باشکوه برگزار کردن هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت در این هفته 70 برنامه متنوع در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۶۵۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 18 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ علی آبدونی در نشست خبر با خبرنگاران گفت : درطول هشت سال دفاع مقدس حقانیت مردم ایران اسلامی به اثبات رسید که با دستان خالی و با وجود تحریم ها ، و مشکلات داخلی با ابتدایی ترین سلاح ها در مقابل تمام دنیا مقاومت کردند.

وی بیان داشت : شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال ما توانستیم نامگذاری شده که این نام گذاری برگرفته از اقدمات و توانایی هایی کشور در طول چهار دهه گذشته است.

وی عنوان کرد : خوشبختانه در طول این چهار دهه در حوزه های علمی ، کشاورزی ،اقتصادی و... کشور ما جهش بسیار خوبی در سطح منطقه داشته است که این امر نشان از توانایی جوانان وپیشرفت کشور در همه عرصه های مختلف می باشد.

سرهنگ آبدونی گفت: در طول هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی از جمله های همایش های آبروی محله، یادواره شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا، نشست های بصیرتی غبار روبی مزار شهدا نمایشگاه عکس رژه خودرویی و... برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران تصریح کرد : از جمله برنامه های دیگر در این هفته ،اردوهای جهادی، حفظ ونشر دفاع مقدس، اعزام دو تیم پزشکی به مناطق محروم و تدبین نقش ولی فقه در انقلاب اسلامی از محوری ترین برنامه های این هفته است.

آبدونی اظهار داشت : دشمنان ما تحریم ظالمانه بر علیه کشور در دستور کار خود دارند و ما باید با تکیه به خود باوری دینی ،ملی ،مقاومت و فرهنگ عاشورایی همچون دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار