معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه راه اندازی مراکزمشاوره و مددکاری در کلانتری ها و پاسگاهها یک اقدام خوب و قابل تقدیر است گفت: مشاوران اجتماعی،سفیران امر به معروف ونهی از منکر هستند.
کد خبر: ۶۵۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 18 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛  سرهنگ جلال میرزابیگی در کارگاه آموزشی ویژه مشاوران و مددکاران اجتماعی با موضوع نقش مشاوران در آموزش مهارتهای ارتباطی موثر به زوجین،اظهار داشت: نقش مشاوره و راهنمایی کردن افراد جامعه، نقشی مهم و اثرگذار است که بایستی از این ظرفیت با تکیه بر دانش علمی و عملی بهر برد.

وی ازتلاش بی وقفه مشاوران و مددکاران شاغل درمرکز مشاوره و دوایراجتماعی کلانتریهای سطح استان در راستای ارائه خدمات تخصصی حوزه روانشناسی ،مشاوره خانواده و مددکاری اجتماعی....قدردانی کرد و گفت: قطعاً مشاوران و مددکاراناین حوزه، اجر معنوی خدمت خود را از خداوند متعال دریافت می کنند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با ارزیابی های به عمل آمده از خدمات این دوایر و کسب عناوین برتر در کشور تدابیری اتخاذ شده است تا تمام کلانتری های سطح استان به این دوایرتجهیز شوند.

سرهنگ میرزابیگی در پایان گفت: هم استانی های عزیز می توانند بامراجعه به دوایراجتماعی کلانتریهای محل سکونت خود به صورت رایگان ،بدون تشکیل هرگونه پرونده قضایی و تعقیب آن از سوی مبادی ذیربط باحفظ اصل رازداری حرفه ای ،حضوری و غیرحضوری از خدمات این دوایر بهره مند شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار