مدیرکل بنیاد شهید ؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تکریم و خدمت رسانی به جامعه ایثارگران از سوی بسیاری از مردم و دستگاه ها در حد شعار و بی کیفیت است بطوریکه این نهاد به تنهایی پاسخگو و خدمت رسان به این قشر است.
کد خبر: ۶۵۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 18 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  سلیمان رستمیان در کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این نهاد افزود: بطوریکه این نهاد به تنهایی پاسخگو و خدمت رسان به این قشر است.با وجود گذشت حدود چهار دهه از دوران دفاع مقدس ولی هنوز بسیاری از مردم و مسوولان دین خود را به نحو مطلوب به این قشر ادا نکرده اند.

وی با تقدیر از امام جمعه و استاندار ایلام در خدمت رسانی و نگاه مطلوبی که به جامعه ایثارگران دارند، افزود: متاسفانه بیشتر ارگان ها و ادارات بدون درک مشکلات جامعه ایثارگران در زمینه تکریم از این قشر کوتاهی می کنند.

رستمیان با بیان اینکه ایثارگران نقش مهمی در دوران دفاع مقدس و مقاومت مقابل رژیم بعث داشته اند، گفت: با توجه به این روحیه شهادت طلبی و از خودگذشتگی تکریم این قشر وظیفه ای همگانی و ملی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام به برنامه های گرامیداشت این نهاد در گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه ها اجرای طرح پیام آوران ایثار است که در قالب آن 60 ایثارگر در مدارس حضور یافته و به خاطره گویی از دوران دفاع مقدس می پردازند.

رستمیان نواختن رنگ مقاومت و ایثار را از دیگر برنامه های این نهاد عنوان کرد که روز یکشنبه اول مهرماه در تمامی مدارس استان به صدا در می آید.

به گفته وی، همچنین پنجشنبه پنجم مهرماه نیز آیین ویژه میهمانی لاله ها بصورت همزمان در 19 گلزار شهدا و بصورت ویژه با حضور مسوولان استان در گلزار شهدای صالح آباد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: استان ایلام در طول دوران دفاع مقدس حدود سه هزار شهید، بیش از 12 هزار جانباز و 334 آزاده تقدیم اسلام کرده که از این تعداد 333 شهید زن و بیش از 450 زن جانبار بین پنج تا 70 درصد هستند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار