انتظار میرود رسانه های مجازی، کانال ها، سایت ها و روزنامه ها بحث بازنشستگی استانداران را خاتمه دهند و با همراهی و همدلی در فکر توسعه استان باشند و می بایست در این اوضاع بد اقتصادی با اتحاد و همبستگی در جهت تحکیم منافع استانی و ملی باید گام برداریم.
کد خبر: ۶۵۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ 18 September 2018

دکتر جلال میرزایی::بدون شک هنگامی که خبر تصویب لایحه منع بکارگیری بازنشستگان منتشر شد، موجی از امید برای جوانان شاغل در جامعه اداری به وجود آمد.

تلاش نمایندگان مجلس برای تصویب منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی و سمت های اجرایی قابل تقدیر بود.

امروز همگی اذعان دارند که کشور به دمیدن نشاط جوانی در مدیریت اجرایی نیاز دارد و نکته مهم در این قانون مستثنی شدن ایثارگران و جانبازان و آزادگان است و این باعث شده برخی از تنها "گزینه های موجود" برای ماندگاری در پشت میز مدیریت، بهره جویی کنند و دنبال "دورزدن هایی" باشند که در شان آنها نیست.

اما در این بین داستان بازنشستگی استانداران از همه برجسته تر است به هر صورت قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌تواند گام موثری در جوان سازی بخش مدیریتی کشور باشد و جوانان بر اساس توانمندی‌ها و مهارت‌هایشان وارد چرخه مدیریتی شوند.

در خصوص استان ایلام نباید به شایعات توجه کرد زیرا استاندار ایلام در نهایت تجربه با آرامش امور استان را مدیریت می کند و فارغ از این بحث، بعد از ابلاغ لایحه مذکور، نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات این امر را ساماندهی خواهند کرد و دیگر نیازی به حواشی پیرامون نیست.

انتظار میرود رسانه های مجازی، کانال ها، سایت ها و روزنامه ها این بحث را خاتمه دهند و با همراهی و همدلی در فکر توسعه استان باشند. می بایست در این اوضاع بد اقتصادی با اتحاد و همبستگی در جهت تحکیم منافع استانی و ملی باید گام برداریم.

به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بدون توجه به بحث های مطرح شده، مادامی که جناب سلیمانی دشتکی بعنوان عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان مشغول به کار است، با نگاه به وظیفه نظارتی در جهت پیشبرد منافع مردم پا به پای ایشان و مسئولان استان حرکت و حمایت خواهم کرد.

اینجانب به عنوان نماینده مردم و برآمده از تفکر اصلاح طلبی در استان، همه گروه ها ، دسته ها و تفکرات را بدون توجه به مسائل مطرح شده در خصوص لایحه بازنشستگی دعوت می کنم تا با صبر و حوصله و مناعت طبع و خویشتن داری نقاط ضعف را پوشش داده و با تقویت نقاط مثبت گامی عملی در جهت توسعه استان ایلام برداریم.

امیدواریم که پس از ابلاغ این لایحه استان ایلام همچنان بتواند از خدمات خوب جناب آقای سلیمانی دشتکی برخوردار باشد تا از توان مدیریتی و تجربه ایشان برای توسعه هر چه بیشتر استان بهره مند باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار