آیت الله ملک حسینی در جمع مردم چیتاب :
نماینده ولی فقیه در استان : حضور روحانیی جوان ومستعد وعالمی برجسته ودانا همچون دکتر وحدانی فر در بخش سراسر ولائیِ کبگیان، با تقویت اجرای فرهنگ اسلامی باعث شده تا در قالب دهگردشی مردمان این دیار باقابلیت ارتقاء نوع و اجرای برنامه در استان زبانزد خاص و عام شوند.
کد خبر: ۶۵۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 19 September 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب همایش بزرگ تاسوعای حسینی بخش کبگیان با حضور آحاد مردم بخش با دعوت از نماینده ولی فقیه ونماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل استانی وشهرستانی در روستای دروهان از توابع چیتاب برگزار گردید.
آیت الله ملک حسینی که بعنوان سخنران ویژه این همایش حضور داشت،باتشکر از حضور مردم بخش در این همایش گفت: حضور روحانیی جوان و مستعد و عالمی برجسته و دانا همچون دکتر وحدانی فر در بخش سراسر ولائیِ کبگیان، با تقویت اجرای فرهنگ اسلامی باعث شده تا در قالب دهگردشی مردمان این دیار با قابلیت ارتقاء نوع و اجرای برنامه در استان زبانزد خاص و عام شوند.
اگر قومیت در دین هضم نشود مایه ی بدبختی است / در دین سردسیر و گرمسیر نداریم / بصیرت بچه بازی سیاسی نیست / تمجید نماینده ولی فقیه از امام جمعه و یک اقدام فرهنگی  + تصاویر

نماینده ولی فقیه دراستان با اشاره به خروجی قیام حسین بن علی علیه السلام گفت : سیدالشهدا تجسم توحید مظهر جمال جلال خدا و آینه تمام نمای اهل بیت و پیامبر بود که در نهایت توانش با قدرت و شجاعت علوی خود در برابر تمام ظلم ایستاد تا امروز اسلام با تکثیر روزافزون  از ۷۲ تن به یک میلیارد و پانصد میلیون نفر در جهان برسد.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به رابطه انسانها با هم گفت : خداوند در این رابطه دستور به مواسات داده که دینشان بین خودشان مواسات باشد و دین اسلام و نهضت حسینی از این قابلیت برخوردار است و برایش از خون خود مایه گذاشتند.
 

وی با اشاره به خود برتربینی عده ای در مسندهای متعدد قدرت گفت : حسین بن علی(ع) اولین منزلتش عبد بودن بود. می دانست که میتواند چه کند اما آنچه را خدا تکلیفش کرده بود انجام داد، و با الگو گیری از پیامبران اولوالعزم و جدش محمد(ص) راه قرب نزد خدا را در حریت میدانست اما انسانهائی هستند که خود برخودشان خدائی می کنند و به مردم فخر می ورزند اما بعداز مرگ با این همه دنیاپرستی بی نام نشان تر از یزیدیان در تاریخ گم میشوند.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: سیدالشهداء(ع) حرکتش آرمان حاکمیت بر جهان اما در قالب حکم برابری در لوای یک حکومت عادل و اسلامی بود که امروزه بقاء و قدرت روز افزون انقلاب ما از خروجی همین نهضت است و دشمن میداند تنها راه ضربه زدن به نهضت خمینی جدا کردن و دلسردی مردم از نهضت حسینی ست و امروزه در تاسوعا و عاشورا و فرداهای دیگر در اربعین مایوس تر از سالهای قبل سرخورده و انشالله با نزدیک شدن ظهور منجی نابود خواهند شد.
سخنران ویژه این همایش با اشاره به فرق جوئی بین قومیتها افزود: قومیت اگر هضم در دین نشود مایه بدبختی است، و اینجا سردسیر و گرمسیر نداریم و اگر تعصبات قومیتی از مدار دین خارج شد مایه ذلت ، نابودی و تباهی ما است و باید باهمه به یک دید نگاه کرد وگذشت وایثار داشت.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به شور حسینی در میان عزاداران افزود : آفرین برهمه شماها که با درایت امام جمعه جوان و دانای خود کنار هم سینه میزنید و دشمن غصه وحدتتان را میخورد اما سعی کنید با دوراندیشی نگاهتان مانند حسین بن علی(ع) به آینده باشد زیرا میدان دید امام صرفا به فردا نبود بلکه با بصیرت به آینده ، دنبال حکمیت حکومت عدل الهی بر زمین بود.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مسئله بصیرت گفت: بصیرت این بچه بازیهای سیاسی نیست، که یکروز کسی پستی بگیرد بشود مدعی بصیرت و دیگران ضد بصیرت باشند بلکه بصیرت آن است که بادین شناسی در زمان دشمن شناسی درنهایت شجاعت به هر قیمتی بر آرمانها ماندن است.
وی بااشاره به وضعیت امروز جامعه اسلامی گفت: ارزش سینه زدن برای امام حسین(ع) عمل کردن به سیره اوست زیرا عباس بن علی علیه السلام در تحریم آب از سهم خود گذشت تا منتظرانش چشم به راه نمانند و امروزه در این شرایط اقتصادی کداممان در مسئولیت عباس وار با مردم برخورد می کنیم
 و آگاه باشیدکه قیام ولی عصر(عج) هم با رمز اَنَّ جَدیَّ اَلحُسَین قَتَلوهُ عَطشانا شروع خواهد شد و آیا ما و مسئولان ما باعمل کردن به خروجی این نهضت آماده جواب دادن به ذریه اش حضرت مهــدی(عج) هستیم؟..

درپایان برنامه بعداز عزاداری با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله ملک حسینی وصرف ناهار درفضای جمعیتی۳۰۰۰نفری به پایان رسید٫.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار