مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان پاسخ دهند:
در حالیکه در اطلاعیه جذب نیرو در پایگاه فوریتهای پزشکی استان برای سایرشهرستانهاسهمیه خاصی اختصاص یافته است ،اما خبری از تخصیص سهمیه جذب نیرو به شهرستان چرداول، بعنوان یکی از گسترده ترین شهرستانهای استان نیست .
کد خبر: ۶۵۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 20 September 2018

تابناک ایلام ::اصولا سیاست ورزی چیز بدی نیست ،اما بازی درزمین سیاست پیشگان وسیاست زدگی پدیده ای مخرب است که بخش عمده ای از جامعه ما را در نوردیده است .تیغ تیز بازی خوردن وقرار گرفتن در دام بازی های سیاسی و سیاست زدگی خواص، دو لبه قیچی هستند که دسته های آن در انگشتان طیفی قرار گرفته که با آن اراده و مطالبات واقعی مردم را هدف قرار داده اند.

این روزها جامعه سیاست زده ایلام ،خواص و نخبگان ،آنچنان گرم بازی دو سر باخت سیاست پیشگان شده اند که از حقوق و مطالبات واقعی مردم غافل و انگار جامعه ما تمامی مشکلات خود را پشت سر گذاشته و باید آخرین رج های دیوار توسعه وپیشرفت را با مصالح سیاسی ،جناح بازی وباندبازی مستحکم نمایند .

کاش این اندیشه آرمانی یک واقعیت بود ،اماحقیقت این است که  استان محروم ایلام همواره بر مدار محرومیت می چرخد و نخبگان ،رسانه ها و مدیرانش از واقعیات استان فاصله گرفته و روز را با خبرها و تحلیل های فاقد خروجی به نفع مردم شب کرده و روز و هفته وماه بعد و تکرار این چرخه معیوب وبی حاصل !!

بله این روزها در میان هیاهو وجنجالهای ساختگی که از آن بوی هدفمندی در درگیر نمودن بی حاصل مردم به مشام می رسد ،در میان جنگ وجدل هایی از جنس رفتن ویا ماندن استاندار ،جدال حامیان ومخالفین مدیران استان ونمایندگان مردم در مجلس ،اتفاقاتی تلخ اما از جنس واقعیت به وقوع می پیوندند که همگی آرام وبی صدا از کنار آن می گذرند .اینجاست که دست پخت سیاسیون برای ایجاد حاشیه ای امن وبمنظور سرپوش گذاشتن  بر ضعفهای مدیریتی نمایان می شود.

همه مناطق استان از شمال وجنوبش واز شرق تا غرب آن برای ما محترمند ومعتقدیم  همه آنها باید به یک نسبت ازمواهب و خدمات دولت وحکومت برخوردار شوند.اگر بحث استخدام یا توزیع امکانات و خدمات است و یا تخصیص اعتبار و یا تجهیزات ،باید این توزیع براساس یک مدل ،اشل ویا وسعت وجمعیت صورت پذیرد تا همه براساس ظرفیتهایی موجود به حق خود برسند.

این روزها در میان سو گیری ها وجنجالهای رسانه ای ومجازی اطلاعیه ای دال براستخدام در مرکز فوریت های پزشکی استان در فضای مجازی ورسانه ای استان منتشر شد. شرایط،بندها ونیازهای منطقه ای این اطلاعیه از عدم رعایت عدالت و تبعیض آشکار در بین مناطق مختلف استان پرده افکنده است.

در حالیکه در اطلاعیه جذب نیرو در پایگاه فوریتهای پزشکی استان برای سایرشهرستانهاسهمیه خاصی اختصاص یافته است ،اما خبری از تخصیص سهمیه جذب نیرو به شهرستان چرداول، بعنوان یکی از گسترده ترین شهرستانهای استان نیست .

مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بایستی به این سوال پاسخ دهند که مبنای تخصیص سهمیه جذب به سایر شهرستانهای استان چه چیزی بوده است که شهرستانی همچون چرداول با دارا بودن شرایط ویژه ای نظیر برخورداری از چند بخش بزرگ ،جمعیت بالا وگستردگی مشمول این سهمیه استخدامی نشده است؟!

در حالیکه این شهرستان بعنوان ورودی اصلی استان بیشترین آسیبها از حیث تلفات جاده ای را به خود اختصاص داده است ،چرا باید در دایره محدود دید متولیان وتصمیم سازان این حوزه به چشم نیاید؟!انتظار می رود مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان خصوصا معاون توسعه مدیریت ومنابع این دانشگاه پاسخ درخوری برای اقناع افکار عمومی این شهرستان در چنته داشته باشند!

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
باید از پیگیریهای دلسوزانه خبرگزاری تابناک به عنوان یک شهروند تشکر کنم .واقعیت انکار ناپذیریست که در توزیع منابع واعتبارات ونیروی انسانی لابی گری وقدرت چانه زنی حرف اول وآخر را می زند که متاسفانه این رویه باعث بارش امکانات وبرکات به بعضی مناطق ومحروم شدن منطقه ای دیگر شده است .حال که واقعیت اینست چرا مسئولین شهرستان چرداول سر خود را زیر برف کرده وبه اینگونه حق کشی ها بی تفاوتند. اگر اینگونه اجحاف ها توسط خبرگزاریهای متعهدی چون تابناک پوشش داده نشود .آب از آب تکان نمی خورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار