رئیس کمیته امداد دره شهر گفت: یک میلیارد ریال کمک‌های حامیان تهرانی برای ایتام و نیازمندان این شهرستان جذب شده است.
کد خبر: ۶۵۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 21 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید کاظم طاهری  اظهار داشت: در دیداری که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری با تعدادی از حامیان مقیم تهران داشتیم بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های این حامیان برای ایتام و نیازمندان این شهرستان جذب شد.

وی افزود: از این کمک‌ها، 330 میلیون ریال کمک به تأمین و ساخت مسکن ایتام این شهرستان بود که قرار است این مبلغ صرف احداث مسکن برای 2 خانواده دارای فرزند یتیم این شهرستان شود.

رئیس کمیته امداد دره شهر بیان کرد: همچنین از این کمک‌ها 50 میلیون ریال نیز جهت هزینه سفر اردوی زیارتی ایتام به مقصد مشهد مقدس بوده و 730 میلیون ریال نیز کمک‌های مربوط به جشن عاطفه‌ها است.

طاهری تاکید کرد: علاوه بر این کمک‌ها، در این دیدار یکی از حامیان تهرانی قول مساعد داده‌اند که مبلغ 100 میلیون ریال برای خرید نوشت‌افزار دانش آموزان نیازمند این شهرستان اختصاص دهند که در آینده نزدیک این مبلغ به ‌حساب امداد این شهرستان واریز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی بین این نهاد و حامیان ایتام و محسنین این شهرستان وجود دارد، گفت: حامیان نیکوکار شهرستان دره شهر سالیانه علاوه بر پرداخت مستمری ماهیانه، درزمینهٔ تأمین مسکن ایتام، خرید جهیزیه، خرید لوازم‌خانگی، اعزام به اردوهای زیارتی، تأمین هزینه‌های درمانی و سایر نیازهای خانواده‌های ایتام مشارکت می‌کنند.

هم اکنون بیش از 370 فرزند یتیم و مشمول طرح اکرام و محسنین مورد حمایت کمیته امداد شهرستان دره شهر بوده که همه این خانواده ها دارای یک یا چند حامی هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار