‍ ‍ استاندار ایلام:
️ استاندار ایلام گفت : در آن دوران سخت علی رغم همه کمی و کاستی ها توانستیم که غیرممکن ها را ممکن سازیم و 8 سال جنگ تحمیلی را به دورانی خاطره انگیز بنام دوران دفاع مقدس تبدیل نمائیم.
کد خبر: ۶۵۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 22 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم رژیم نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت : امروز برای به خاطر سپاری ارزش های دفاع مقدس نیازمند مرور شرایط گذشته و نحوه رویارویی فرزندان این سرزمین با آن شرایط هستیم

وی تصریح نمود: از هر جنبه ای که بخواهیم حساب بکنیم در اوایل جنگ که انقلاب ما در حال تثبیت شدن بود اصلا شرایط آمادگی برای جنگ نداشتیم اما در طرف مقابل تقریبا همه کشور ها پشت سر صدام جنگ ناخواسته ای علیه ما شروع کردند.

وی ادامه داد؛ ما با دستان خالی اما با ایمان و اتکال به خداوند مقابل دشمن متجاوز ایستادیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به نقاط قوت آن زمان افزود: اتحاد و وحدت و یکدلی، روحیه شهادت طلبی، داشتن سلاح الله اکبر، اعتقاد راسخ به اینکه ظلم و ستم نابودشدنی ست و ... همه و همه باعث شد در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شویم.

استاندار ایلام 8 سال جنگ تحمیلی را نماد ما می توانیم دانست وعنوان داشت : در آن دوران سخت علی رغم همه کمی و کاستی ها توانستیم که غیرممکن ها را ممکن سازیم و 8 سال جنگ تحمیلی را به دورانی خاطره انگیز بنام دوران دفاع مقدس تبدیل نمائیم.

وی در ادامه خواستار ایجاد  روحیه ایثار و شهادت طلبی دوران  دفاع مقدس در جنگ اقتصادی امروز  نیز شد وافزود : ایلامی ها با تقدیم یک ونیم درصد شهید و جانباز و کشور با یک درصد درجه ایثار و شهادت نشان دادند که در هر شرایطی پای آرمان های خود تا پای جان خواهند ایستاد.

سلیمانی دشتکی  اقتدار امروز جمهوری اسلامی را نسبت به اوایل انقلاب قابل مقایسه ندانست و بیان داشت : در آن دوران با دستان خالی توانستیم بر همه مشکلات غلبه پیدا کنیم و قطعا امروز نیز با اتحاد و همبستگی بر موانع پیش رو غلبه خواهیم کرد و از موانع عبور خواهیم کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار