مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: اتصال شهرستان های جنوبی ایلام به مرکز کشور از طریق روستای هلیوه شهرستان آبدانان تا آزادراه پل زال 21 کیلومتر بوده که تاکنون عملیات اجرایی بیش از 6 کیلومتر از آن آغاز شده است.
کد خبر: ۶۵۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 22 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر کاظمی  اظهار داشت: اتصال شهرستان های جنوبی ایلام به مرکز کشور از طریق آزادراه پل زال از توابع استان لرستان از خواسته های مردم استان است چرا که دسترسی به این آزادراه ارتباط مرکز کشور به استان را تسهیل و با توجه به جاذبه های خاص گردشگری در این منطقه می تواند توسعه صنعت گردشگری را نیز در پی داشته باشد.

وی افزود: مسیر اتصال از طریق روستای هلیوه شهرستان آبدانان تا آزادراه پل زال 21 کیلومتر بوده که تاکنون عملیات اجرایی بیش از 6 کیلومتر از آن آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: عملیات اجرایی 6 کیلومتر دیگر از این مسیر آغاز شده و 10 کیلومتر باقی مانده دیگر نیز در حال مطالعه است که تلاش خواهیم کرد با تأمین اعتبار لازم مناقصه این قطعات را نیز اجرایی کنیم.

کاظمی یادآور شد: همچنین با توجه به مسیر کوهستانی شهرستان آبدانان به تهران احداث این مسیر می‌ تواند بعنوان یک مسیر میانبر ارتباطی باعث کاهش مسافت در این محور تلقی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار