دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی گفت: سالن اختصاصی سنگ‌نوردی خراسان رضوی همچنان نیمه تمام است.
کد خبر: ۶۶۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 29 September 2018

به گزارش تابناک : مهدی جلیل‌زاده اظهار داشت: هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی از ابتدای سال با برنامه مشخصی پیش رفته است، این هیئت اقدامات خود را به طور کلی در چندین بخش انجام داده که از آنها می‌توان به اعزام سنگنوردان به مسابقات برون‌مرزی اشاره کرد.

دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی گفت: این هیئت طی تعاملاتی با شهرداری امور مطلوبی را به انجام رسانده است، از شهرستان‌های متعددی بازدید شده و دو سالن سنگنوردی در خراسان رضوی تأسیس شده است، مسابقات استانی مختلفی برگزار شده و برنامه‌های آموزشی با حضور بسیاری از کوهنوردان و سایرین شکل گرفت.

جلیل‌زاده خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی، تکمیل سالن اختصاصی سنگنوردی است، این امر به دلیل ایجاد تغییر و تحولاتی در اداره کل ورزش و جوانان استان و تغییر مدیر کل این ارگان، به تعویق افتاده است، اسکلت ساختمان ساخته شده و 20 درصد تا تکمیل این سالن ورزشی باقی مانده است.

وی تصریح کرد: قیمت وسایل کوهنوردی، سنگنوردی و صعودهای ورزشی به تازگی افزایش یافته است، این ورزش تجهیزات بسیاری داشته که از آنها می‌توان به کفش، کوله پشتی، کیسه خواب، پوشاک و نظایر آنها اشاره کرد، در حال حاضر ورزشکاران حرفه‌ای و شرکت کنندگان مسابقات برون مرزی برای فعالیت خود باید 20 تا 30 میلیون تومان بپردازند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار