مصلح : در کوتاه‌مدت،میان‌مدت و بلندمدت برای تأمین آب شرب،کشاورزی و صنعت در کهگیلویه برنامه و نسخه داریم اما برای اجرای این برنامه‌ها به همکاری همه مسؤولان و مشارکت مردم نیاز داریم.
کد خبر: ۶۶۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 29 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اقتصادی ، معاون برنامه‌ریزی آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با طلایی خواندن دوارن آب در استان گفت: برای تأمین آب شرب،کشاورزی و صنعت کهگیلویه نسخه داریم.

آرش مصلح صبح امروز در نشست بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف که از سوی مؤسسه مردم نهاد ققنوس در دهدشت برگزار شده بود اظهار داشت: در حوزه آب در یکی از دوران‌های شکوفایی قرار داریم.

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چندین پروژه عمرانی آبرسانی در شهرستان کهگیلویه شروع بکار کرده یا در حال انجام کارهای مطالعاتی است.

وی، با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی به چهار شهر گفت: این پروژه با 200 میلیارد تومان به مناقصه رفت و امسال 25 میلیارد تومان اعتبار دارد.

مصلح از طرح آبرسانی به دهدشت غربی به دیگر پروژه‌های حوزه آب در این شهرستان نام برد و گفت: قرار است آب مورد نیاز پنج هزار هکتار از اراضی دهدشت غربی تأمین شود.

این مسؤول تصریح کرد: مطالعات تأمین آب از رود سمه برای چاروسا در حال انجام است.

مصلح با بیان اینکه همکاری همه ارگان‌ها،سازمان‌ها و مشارکت مردم در مصرف برای مدیریت بهره‌وری ضروری است، گفت: مهندسان به تنهایی نمی‌توانند مصرف آب و حامل‌های انرژی را مدیریت کنند.

معاون آب منطقه‌ای استان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مدیریت مصرف در کهگیلویه اظهار داشت: کهگیلویه تنها شهرستانی است که در کشت برنج از چاه استفاده نمی‌شود و از چاه‌های غیر مجاز هم به خوبی جلوگیری شده است.

وی،گفت: در کوتاه‌مدت،میان‌مدت و بلندمدت برای تأمین آب شرب،کشاورزی و صنعت در کهگیلویه برنامه و نسخه داریم اما برای اجرای این برنامه‌ها به همکاری همه مسؤولان و مشارکت مردم نیاز داریم. / فارس
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار