مدیر دفاتر پیشخوان استان اصفهان گفت:در استان اصفهان 417 دفتر پیشخوان وجود دارد که 323 دفتر در روستاهای استان و 94 دفتر در شهرهای استان فعال هستند.
کد خبر: ۶۶۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 01 October 2018

به گزارش تابناک : افشین کلانی مدیر دفاتر پیشخوان استان اصفهان ارائه مساوی خدمات دولتی را حق همه مردم دانست و اظهار کرد: دفاتر پیشخوان ارائه بخشی از خدمات سازمان‌های دولتی در تمام نقاط شهری و روستایی بود، واگذار کردن بسیاری از فعالیت‌ها به این دفاتر تجربه موفقی بوده است.

وی  از 16 هزار دفتر پیشخوان در کشور خبر داد و افزود: 16 هزار دفتر پیشخوان در سطح کشور فعال بوده که 10 هزار واحد آن در روستاها و و 6 هزار در شهرها فعالیت دارند.

مدیر دفاتر پیشخوان استان اصفهان با بیان این که دفاتر پیشخوان در تسریع و تسهیل خدمات دولت نقش به‌سزایی دارند، اذعان کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت کارهایی از جمله بروکراتیک اقتصادی و فرهنگی، تسهیل و تسریع خدمات دولتی  در قالب مراکز عمده خدماتی اعم از پست، پست بانک، مخابرات، ثبت احوال، بیمه و سایر موارد  را ایفا می‌کند.

وی 417 دفتر پیشخوان در استان اصفهان را مفید و موثر تلقی کرد و عنوان کرد: در استان اصفهان 417 دفتر پیشخوان وجود دارد که 323 دفتر در روستاهای استان و 94 دفتر در شهرهای استان فعال هستند.

کلانی با بیان اینکه 675 نفر در استان اصفهان مشغول کار در دفاتر پیشخوان استان اصفهان هستند، تصریح کرد: 75 خودپرداز فعال روستایی، 440 عدد  پین پد شعبه‌ای با قابلیت انتقال از مبدا کارت تمامی بانک‌ها در استان، 311   عدد پین پد شعبه‌ای با قابلیت شتابی از مبدا کارت تمامی بانک‌ها در روستاهای استان و 675 نفر هم به عنوان کادر دفتری در شهرها و روستاها مشغول کار هستند.

وی با اشاره به 11 دفتر پیشخوان فعال در شهرستان دهاقان، خاطرنشان کرد: در شهرستان دهاقان 11 دفتر فعال بوده که یک دفتر در شهر دهاقان و 10 دفتر در روستاهافعال هستند که همه خدمات مربوطه را انجام می‌دهند.

مدیر دفاتر پیشخوان استان اصفهان از 21 پین پد فعال در شهرستان دهاقان خبر داد و اعلام کرد: تعداد پین پد شعبه‌ای با قابلیت انتقال شتابی از مبدا کارت تمامی بانک‌ها در دهاقان 11 عدد و 10 عدد  پین پد شعبه‌ای با قابلیت انتقال از مبدا کارت تمامی بانک‌ها در روستاهای دهاقان بوده، هم‌چنین 16 نفر در این شهرستان مشغول کار در دفاتر شهری و روستایی پیشخوان هستند.

وی با بیان این که خدمات دفاتر پیشخوان برای ادارات روشن است، بیان کرد: ضرورت این دفاتر در سال‌های اخیر روشن بوده و ماهیت آن بر هیچ یک از مراکز اداری پوشیده نیست.

کلانی با اشاره به خدمات دفاتر پیشخوان از نظر رهبرمعظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری دفاتر پیشخوان را جهت عدالت‌ورزی، کاهش فساد اقتصادی و اداری، آسان شدن دالان‌های بروکراتیک و راضی شدن بدنه اجتماع مفید و موثر قلمداد کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار