عضو کمسیون امید مجلس ؛
نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی گفت :در بحث FATF من نمی دانم چه نیازی به این پیامک ها،نفرین ها و توهین هاست؟ برای مثال پیامکی آمده بود که روح امام از این تصویب ناراضی خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 02 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ جلال میرزایی نماینده مردم ایلام از نمایندگانی است که عنوان می کند پیامک های زیادی درباره تصویب نکردن لایحه CFT دریافت کرده است.

وی بیان  کرد:بنده مانند بسیاری ذیگر از نمایندگان شاید در یک روز بیشتر از 200 پیامک با مضمون های تهدید و توهین به او ارسال شده است.

جلال میرزایی با اشاره به اسال پیامک ها اظهار داشت : پیامک های فراوانی در این مدت برای نمایندگان ارسال شده است که شباهت زیادی به بحث قراردادن شرط معدل در کنکور دارد.

وی افزود :در آن زمان عده ای وابسته به موسسات کنکور داد و فغان برآوردند که این مسئله به زیان بچه ها و خانواده ها تمام می شود و باید مقابل آن ایستاد، درحالی که این مسئله تنها می توانست منافع موسسات را تحت پوشش قرار دهد.

او با بیان اینکه موضوع FATF هم چیزی جدا از آن بحث نیست گفت: در بحث FATF هم من نمی دانم چه نیازی به این پیامک ها،نفرین ها و توهین هاست؟ برای مثال پیامکی آمده بود که روح امام از این تصویب ناراضی خواهد بود. این چه حرفی است؟ به نظر من این پیامک ها کاملا سازماندهی شده است و به نظرم تصویب نشدن این لوایح دغدغه گروهی دیگر است و نه مردم چراکه مردم معمولا عنوان می کنند مجلس باید برای تصویب یک طرح هزینه و فایده کند و تصمیم درست را بر اساس منافع ملی اتخاذ کند.

او با بیان اینکه چنین رفتارهایی مشکوک به نظر می رسد گفت: به اعتقاد من یک جریان پیچیده ای پشت تلاش برای به تصویب نرسیدن این لوایح وجود دارد به ویژه آنکه می دانیم بیشترین ضرر از پیوستن به این کنوانسیون ها متوجه منافع اسرائیل،آمریکا و عربستان می شود. به عبارت دیگر این کشورها به دنبال انزوای هرچه تمام تر ایران هستند که با پیوستن به این کنوانسیون ها ما بهانه را از این کشورها گرفته ایم و انها نمی توانند دیگر کشورها را با خود همراه کنند.

میرزایی گفت: برخی بر چند محور ایراد دارند که این ایرادات را می توان با قرار دادن بندهایی مرتفع کرد و این جای نگرانی ندارد لذا آنچه امروز اهمیت پیدا می کند پشت سر گذاشتن این بحران است. /م

برچسب ها: FATF ، نماینده مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار