نماینده مردم ایلام در مجلس ؛
نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس گفت: اگر مسئولان و فعالان اقتصادی انسجام خود را در داخل کشور حفظ کنند، به طور قطع می‌توان به مسیر رشد اقتصادی ادامه داده و به رفع نگرانی‌ها در این شرایط کنونی امیدوار بود.
کد خبر: ۶۶۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 03 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلام امینی اظهار داشت: عوامل زیادی در کاهش نرخ دلار مؤثر است که از جمله آنها می توان به انسجام نیروهای داخلی و قوای مختلف و اراده مسئولان برای مهار کردن آن اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه همکاری و انسجام در کشور موجب عبور از مشکلات می‌ شود، افزود: اگر مسئولان و فعالان اقتصادی انسجام خود را در داخل کشور حفظ کنند، به طور قطع می‌توان به مسیر رشد اقتصادی ادامه داده و به رفع نگرانی‌ها در این شرایط کنونی امیدوار بود.

امینی با اشاره به نوسانات قیمت ارز یادآور شد: این مساله بیش از آنکه تابع مسائل خارجی باشد، دست مایه مسائل و مشکلات داخلی است.

وی بر لزوم انسجام در جامعه و حمایت از دولت برای برون رفت از مشکلات کنونی تاکید کرد و ادامه داد: کاهش نرخ دلار در طی روزهای اخیر نشان داد که این موفقیت به اراده داخل ربط دارد، امیدواریم با اراده مسئولان و قوا مشکلات حوزه اقتصاد یکی پس از دیگری مرتفع شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار