استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: اگر کسی در توسعه استان اخلال ایجاد کند برخورد خواهم کرد حتی در سطح کارشناس، مدیران که جای خود دارند.
کد خبر: ۶۶۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 03 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت : ما در سطح ملی در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا این مشکلات برطرف شود اما این دیگر پذیرفتنی نیست مدیرانی با انفعال شان مانع توسعه استان شود.

وی ذکر این مطلب که باید موانع و فعالیت واحدهای تولیدی برطرف شود و پرداخت ها به سرعت صورت پذیرد، ادامه داد: گاهی اوقات ایجاد مانع در اثر تنگ نظری مدیر مربوط ایجاد می شود و گاهی از سر انفعال و زمانی هم بر سر ناتوانی که در هر صورت بایست این دست مدیران از سر راه توسعه استان برداشته شوند.

استاندار ایلام با اشاره به رشد استان در آمار تسهیلات اشتغال روستایی در سطح کشور خاطر نشان کرد: استان از رده 23 به رده 9 ارتقاء یافت و دلیل این که ما در کشور اول نشدیم بحث آزاد نکردن تسهیلات و عدم پرداخت به متقاضیان بود که باعث شد ما به رده نهم برسیم و کم کاری برخی از افراد باعث عقب ماندگی استان شده است که این اصلا قابل قبول نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار