امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام گفت: نیروی انتظامی در اربعین چندسال گذشته خوش درخشید و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و امیدواریم امسال نیز با مدیریت صحیح، برگ زرین دیگری به افتخارات استان و ایران اسلامی افزوده شود.
کد خبر: ۶۶۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 04 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در دیدار فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان ایلام به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا اظهار داشت: با یاری خداوند، در میان همه این ناآرامی هایی که در کشورهای همسایه وجود دارد ،ایران اسلامی در اوج امنیت و اقتدار قرار است.

وی تصریح کرد: مردم رضایتمندی بالایی از نیروی انتظامی دارند و دستیابی استان به رتبه برتر امنیت در کشور حاصل تعامل و همراهی مردمی و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در سطح استان بوده است
.
لطفی در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت بزرگ اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در اربعین چندسال گذشته خوش درخشید و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و امیدواریم امسال نیز با مدیریت صحیح، برگ زرین دیگری به افتخارات استان و ایران اسلامی افزوده شود.

وی تصریح کرد: دشمن، امروز امنیت داخلی ما را هدف قرار داده و با تمام توان به میدان آمده است ، اما با هوشیاری ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هرگز موفق نخواهد شد.

لطفی افزود: امنیت مطلوب امروز با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در داخل شهرها و مرزبانی در جدار مرز ها به وجود آمده است.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان و عملکرد یکساله این نیرو در راستای تحقق امنیت پایدار در استان پرداخت./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار