نگاه بسته مدیرکل به دلایلی که در این جستار نمی گنجد، باعث شده است که معلمان با بدنه اداری خود فاصله بگیرند و با توجه به شدت نارضایتی های موجود، ضرورت تغییر در این ساختار لازم و حیاتی قلمداد شود.
کد خبر: ۶۶۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 05 October 2018

تابناک ایلام علی اصغر اسدی::بدون تردید جذاب ترین و پرحاشیه ترین اتفاق مدیریتی در جامعه امروز انتصابات در دستگاههای اجرایی است. این روزها با شروع مهرماه، شدت انتصابات در این اداره کل بالا گرفته و مدیرکل محترم بر اساس فرضیات خود و دخالت مشاوران ناپیدایش افرادی را انتصاب داده است که خیلی خوشایند جامعه فرهنگی نبوده است، شاید اگر به شایستگی و توانمندی اعتقاد داشتند حلقه این انتصاب و انتخاب به مراتب بزرگتر و بهتر بود.

صحنه آرایی با نیروهای تکراری و خسته و بدون خلاقیت و سفارشی در عرصه مدیریتی شبیه به شطرنجی شده است که در نهایت چاره ای جز کیش و مات شدن شاه صفحه شطرنج ندارد. این نوشتار افراد را نه به لحاظ شخصیتی، بلکه به لحاظ جایگاه مدیریتی بررسی می کند:

سرپرست معاونت توسعه مدیریت: جمالی معاون سابق علیرغم اینکه بر اساس تفاهمات فیمابین مدیرکل و حلقه جنوبی تهران نشین نمی بایست تغییر می یافت، اما ناگهانی و بدون خبر تودیع شد و مدیرآموزش و پرورش سیروان که حامیان خاصی داشت، بعنوان گزینه احتیاطی برای آینده ای نه چندان دور جایگزین او شد، این تغییر مدیرکل را با چالش شدیدی مواجه کرد که داستان آن را همگان میدانند. اما سرپرست جدید استعداد خاصی در تلف کردن نیرو دارد زیرا کارشناسان باتجربه با حضور ایشان عطای خدمت را به لقای آن بخشیدند و دلگیر از عدم شایسته سالاری به مدارس برگشتند، دسته گل ایشان انتصاب شخصی بی تجربه در گرانیگاه اداره کل با توجه به وجود نیروهای باتجربه در همان جایگاه است.

سرپرست معاونت آموزشی: بعد از خروج خود خواسته سرپرست معاونت آموزشی به دلیل تفاوت دیدگاه با مدیرکل و حفظ شان خویش، رییس اداره امتحانات اداره کل به معاونت آموزشی رفت. هر چند حضورش با چالش مواجه شد اما این معاون که اصلا سیاسی نیست، تنها انتصاب خوب مدیرکل محسوب میشود، هر چند اگر مشاوران دخالت نمی کردند، مدیرکل باز هم گل بخودی دیگری در این معاونت میزد!!

معاونت ابتدایی: دکتر روانشناس اداره کل در معاونت ابتدایی روزهای بی دردسری را می گذراند، او اگر با جفای دوستانش در تهران مواجه نمی شد و در استانداری لابی داشت، در اسفند 96گزینه مورد وثوق وزیر بود اما در نهایت با عدم حمایت نمایندگان، تشک مدیرکلی را بوسید و کنار رفت.

رییس اداره رفاه:رییس جدید امور رفاهی که قبلا در سمت رییس اداره بازرسی بود، همواره وابسته به برادرانی بود که از تبار سیروان هستند البته با چند نقطه ای روی حرف "س"!! هرچند ایشان توسط دکتر شوهانی نماینده سابق به بیرانوند معرفی شد تا مناقشه هلیلان ختم بخیر شود. وزارت با انتصاب ایشان همراه نبود زیرا در مصاحبه موفق نبود اما با دخالت مشاور اجرایی سابق انتصاب یافت و بعد از گذشت سه سال انفعال در اداره خویش باز هم همان طیف حامی به کمکش آمدند تا در یک جابجایی شطرنجی رییس اداره جدیدی شود تحت مدیریت یکی دیگر از همان برادران معروف و بانفوذ سیروانی که دنبال نیروی ساکت و منفعل و بی خطر می باشد.

رییس امور اداری: رییس روابط عمومی که عنوان نیروی ویژه مدیران صندوق ذخیره را یدک می کشد، در یک انتصاب بدیل و جالب با حفظ سمت، سرپرست امور اداری هم شد. جایی که از نقاط حساس اداره کل محسوب می شود و تا امروز در دستان فردی باتجربه بود. عناد خاص سرپرست معاونت با نیروهای هم زادگاهی خودش که در اداره کل حضور دارند و از باتجربه های این معاونت هستند، فقط یک مسئله را نمایان کرد که ترس از نیروی توانمند در اداره کلی که مدیرانش از بیرون سفارش میشوند، نهادینه شده است. این انتصاب باعث استعفای نیروهای باتجربه و انتقال معاون امور اداری به معاونت نهضت شد تا این ژن خاص بی تجربه در امور اداری به روال سابق با آزمایش و خطا از زیردستانش درس بیاموزد!!

مدیر مشارکت های مردمی: شاید هیچ کسی این مدیر جدید را سفارش نکرده باشد، فردی بدون لابی و حامی اما ایشان رفیق فابریک مدیرکل است و بنابر خواست مدیرکل ابتدا به معاونت مالی آمد اما زمانی که سرپرست معاونت برای رییسی یک اداره خاص در همان معاونت ایشان را نپذیرفت، توسط مدیرکل به پست بالاتری منصوب شد تا زهر چشمی هم از معاون خود گرفته باشد.

رییس اداره بهداشت و سلامت: این بانوی مشاور که از بازماندگان دولت مهر است، ضمن چرخشی زیبا خود را حامی جریان اعتدال معرفی کرد و به پاس خدمات ویژه اش(خبررسانی) به معاونت تربیت بدنی اداره کل در ارائه گزارش های کامل از وضعیت مدیریت شهرستان که منجر به تنش در روابط اداری آنها شد، به ریاست اداره ای رسید که هیچ تخصص و مدرک مرتبطی با آن نداشت. او فارغ التحصیل حسابداری است که هیچ تناسبی با سلامت و بهداشت روانی دانش آموزان نداشته و ندارد.
 
رییس اداره سوادآموزی: این فرد اصلاح طلب که در دوران بیرانوند به سمت معاون امور اداری منصوب شد و پس از کسب تجربه لازم و شایستگی، وقتی از شایسته سالاری ناامید شد عطای ریاست امور اداری به روابط عمومی بخشید و خود راهی سوادآموزی شد تا حداقل روح و روانش درگیر فردی بی تجربه نباشد.

معاونت تربیت بدنی: معاونی که سودای مدیرکلی دارد و مشاور اعظم مافوق خود محسوب می شود و به زعم فرهنگیان مداخله جو در همه امور؛ تا جایی که یکی از روسای اداراتش بدلیل دخالت های او استعفا داد.

معاونت برنامه ریزی: این عالینجاب جنوبی تبار که با فشار زینی وند به بیرانوند تحمیل شد، هم اکنون در آب نمک سیاسیون استانداری و حلقه تهران نشین خوابانده شده است تا در شرایط اضطرار که بزودی پیش می آید، جایگزینی برای مدیرکل باشد زیرا بزودی در چارت جدید این معاونت حذف خواهد شد.

معاونت پرورشی: شیخ معاونین اداره کل این معاونت است و هر روز که می گذرد، سیاسیون بیشتر به حقانیت او برای مدیرکلی پی می برند و افسوس که بازی سیاسی نامردی کرد.  مدیرکل سابق ومعاونانش مانع بر سر راه ایشان شدند و الحق چوب ظلمی که در حق معلمان کردند را خوردند و لو حتی در سواحل بیروت باشند. البته در چارت جدید با معاونت تربیت بدنی ادغام خواهد شد و این نیز جدالی تماشایی خواهد بود، ماندگاری فرد مورد وثوق فرهنگیان یا تثبیت بانویی که سودای مدیرکلی دارد!!

معاونت نهضت: پس خروج رعد آسای معاون سابق که به درستی اوضاع را تحلیل نمود و خارج شد، مدیرکل این بار بانویی هنرآموز و فنی را در پستی انتصاب داد که مختص مردان است زیرا برای جذب سوادآموز و اجرای برنامه ها باید روستا گردی کرد. وجه التزام انتصاب دبیر فنی به معاونت نهضت هنوز کشف نشده و شاید از همان دسته تصمیمات حیرت انگیز جناب مدیرکل است، تحت نفوذ بانویی معاون و مشاور!!

  اما گزینه های محتمل و در شرف انتصاب:

رییس جدید بازرسی باز هم از سیروان خواهد آمد، جوانی جویای نام که هم اکنون سرپرستی یک مدیریت را بر عهده دارد و سابقه زیادی ندارد و در کارنامه مدیریتی او معاونت آموزشی و سرپرستی دیده می شود. این جوان باید مواظب باشد گرفتار ناتوهای سیاسی و دست اندازهای بازی حضرات نشود، زیرا پست مورد نظر شرایط خاصی را می طلبد که به نظر میرسد، به قصد سوزاندن مطرح شده است.

رییس اداره روابط عمومی آتی هم از دوستان همزادگاهی مدیرکل است که هم اکنون مسئولیت دفتر او را برعهده دارد، برای معلمان باتجربه هنوز جای خالی جبار قباد بیگی پیر روابط عمومی استان احساس می شود و جانشینان او هرگز نتوانستند اشرافیت و جامعیت او را پیدا کنند. این مسئولیت باید قطعا بر عهده فردی باشد که هم توان سخنوری داشته باشد و هم نویسندگی و هم مدیریتی در برنامه ریزی مراسمات، فاکتورهایی که بدون شک مدیرکل به آنها بی توجه است.

ماحصل کلام:
این انتصابات که در همین چند وقت اخیر به ثمر نشسته و یا انجام میشوند، فارغ از هر چیز دیگری، نگاه بسته مدیرکل را نشان میدهد که در انتصابات خود فاکتورهایی را لحاظ می کند برای جامعه فرهنگی غیر قابل پذیرش است. شطرنج مدیرکل با نیروهایش بدون شک محکوم به شکست و سقوط خود او می شود. در جغرافیای زادگاهی این افراد که اینفوگرافی آن جالب است و درآینده نزدیک رسانه ای می شود افراد به مراتب قوی تری وجود دارد.

نگاه بسته مدیرکل به دلایلی که در این جستار نمی گنجد، باعث شده است که معلمان با بدنه اداری خود فاصله بگیرند و با توجه به شدت نارضایتی های موجود، ضرورت تغییر در این ساختار لازم و حیاتی قلمداد شود. این بحث نشان میدهد که مدیرکل به آنچه قرار است اتفاق بیفتد اشراف ندارد و البته با توجه به از هم گسیختگی امور اداری پیش بینی هم می شد ،زیرا بطحایی وزیر آموزش و پرورش فرموده است؛ تا هفته آینده ساختار جدید آموزش و پرورش در راستای کوچک‌سازی دولت تعیین تکلیف شده و برای تأیید به سازمان امور اداری و استخدامی ارائه می‌شود.حال جناب مدیرکل در هفته های آتی کسانی را که هنوز جوهر احکامشان هنوز خشک نشده است را چگونه می خواهد از سر باز کند، هیچ کس حتی خودش هم نمی داند. رسانه تابناک برای پرداخت به این موضوعات همچنان در خدمت فرهنگیان فرهیخته استان خواهد بود تا با نقدی همه جانبه و به منظور اصلاح امور، ناشر اندیشه آنان باشد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
افرین
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
تعجبه از معاون سابق پشتیبانی تعریف وتمجید کرده در حالیکه ایشون با داشتن مدرک رشته عربی در جایگاه حساس مالی نشسته بود !!!!!!!درود بر مدیرکل جدید که حلقه مدیریتی فرصت طلب را شکست
معلم ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
با سلام
ساختار امروز مدیریت آموزش وپرورش استان مبتنی براستراتژی بکارگیری نیروهای عادی وبی خطر وسفارشی وحاصل معامله با نمایندگان وسهم چند نفر خاص از مدیران بازنشسته می باشد. نمونه آن نیروهای انتصاب شده در مقاله فوق که فاقد کارنامه مشخص در گذشته کاری خود بوده اند
فرهنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
من به عنوان یک فرهنگی
بهترین و به جا ترین تغییر ر تغییر معاون پشتیبانی پر تنش
و قومگرا و تفرقه افکن می دونم
از بقیه تغییرات شناختی ندارم
پس نظر تمی دم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
سرپرست معاونت توسعه که با رانت اخوی برای مدتی محدود مدیر شهرستان سیروان شده بود با معامله باند شیروانیهای حاکم در آموزش وپرورش با حمایت مشاورنماینده که از بستگان نزدیک همدیگربودندبه این معاونت مهم منصوب شدند که تجربه وعملکرد مشخصی در گذشته نداشتن
معاونتی که نیاز به انتصاب یک نیروی توانمند وداری نفوذ در جذب اعتبارات در مرکز وتوان بالا در مدیریت امور اداری داشته باشد
دال
|
Czech Republic
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
درود بر آقای اسدی
که حرف دل فرهنگیان را بیان کرده اید.
و سپاس از زحمت کشانی که سالها خدمت کرده اند و
تنها ( به جرم پختگی از شاخسار افتاده اند...)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون ! از لحن این متن گویاست که نویسنده محترم چقدر دلسوز آموزش و پرورش هستند ! گویا تا قبل از این همه چیز در آموزش و پرورش گل و بلبل بوده و با آمدن رستمزاد ، آموزش و پرورش به خطر افتاده است . حال آنکه هر فرهنگی میداند که اگر رستمزاد ایرادی دارد ، استقلال عمل و تلاش برای استقلال آ.پ است . اگر رستم زاد مانند سلفش به نویسنده محترم باج می داد ، قطعا الان در منقبت ایشان قلم را به چرخش در می آورد .در ادوار قبل بدلیل ضعف مدیران قبلی آموزش و پرورش حیات خلوت نماینده و استاندار شده است و رستمزاد سعی دارد با دیدگاه حرفه ای ، شان آموزش و پرورش را حفظ کند .
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
معلومه شماکه ازمشغولین درهمین دم ودستگاه آشفته ایدازاحرف حق آشفته میشوید همه به درستی میدانند بارکج آموزش و پرورش دردوره قبل کج بودوالان کج ترکه چه عرض کنم از....افتاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
برادر منتقد که این سایت اصل مطلب و رانت نوشتند.لازمه یاد آوری کنم.اموزگار ابتدایی معاونت مالی و پشتیبانی مناطق و شهرستان ها.افرادی در منصب معاونت مناطق هستند که به تمام معنی از نظر اخلاقی مشکل دارند انتظار پیگیری از طریق سیستم های نظارتی داریم..اقای رستم زاد دریایبید دریاب که خیلی به حیثیت اموزش و پرورش لطمه وارد شد .قطعا آنها که الو الو با مدیران شبانه می کنند بدانند سیستم های نظارتی کنترل می کنند.کارشناس و معاونین از نظر اخلاقی کنترل کنید.بخدا اوضاع خیلی بده.با یک تحقیق میدانی در اموزش و پرورش حتما متوجه خواهید شد.چه برنامه های دارند و متاسفانه در اثر عدم کنترل و نظارت.مرتب رصد شوند کاش قبل انتصاب شناخت بوجود آید. فقط یکروزه میشه اوضاع و مشکلات اخلاقی مشهودشان را بدست آورید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
اموزش و پرورش با جیب خالی اداره می شود و هیچ وقت اینچنین موفقیت نداشته است.
انهایی که سودای پست و مقام دارند با قلم مسموم خود راه بجایی نخواهند برد
اموزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
قلم فدای سرت .آنها که منصب گرفتند سه چهار ساله.مشکل اخلاقی دارند .بنگاه دارها هم به ما خورده میگیرند چه جور آدم فاسد معاون اداره مناطق میشه.ای خاک تو سر آنها که این افراد نصب کردند تا دیر نشده عزل شوند.اصلا آشکار ا به فرهنگیان توهین میکنند.والله تا دیر نشده فکری برایشان بکنید.مشکل اخلاقی محرز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
مدیرکل بسیار ضعیف است کاش خودش استعفا دهد تا فرهنگ این استان بیشتر از این دچار پریشانی نشود
غریبه
|
United States
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
جناب علی
شما که مرکز تشخیص قلم سالم و مسموم داری می شود بفرمایید چه جوری با جیب خالی ،
از مردم که پول می گیرید
پول بوفه ها هم می برید
قلم و کاغذ و هم بچه ها میارن
لطف کن
یک نمونه موفقیت بگو
واقعیت این است که ما به عنوان اولیا رضایت نداریم از وضع تحصیل بچه ها
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
با سلام
بهتر بود به جای اصطلاح ساختارشناسی از اصطلاح تحلیل استفاده می شد.

در مورد معاونت پشتیبانی و توسعه حق مطلب ادا نشده است. در کدام دوره معاونت پشتیبانی دارای تخصص مالی بوده که این دوره باشد؟ به نظرم در مورد سرپرست این معاونت غرض ورزانه نوشته شده.

در مورد رییس اداره سوادآموزی هم تحلیل جانبدارانه بوده است. جناب الفتی ...

تحلیل های قبلی تابناک در برهه هایی از زمان مخالفت با جناب جایدری به دلایل مختلف بوده؟ آیا تابناک در مورد ایشان تغییر موضع داده است؟ اگر این امر صورت گرفته به نظر می رسد باید بابت نوشته های پیشین از ایشان عذرخواهی شود و اگر نداده اخلاقی نیست که با افکار عمومی بازی کرد.

معتقدم آقای رستمزاد از افراد صادق جریان اصلاح طلب هستند اما برخی عوامل سبب شده تا عنان کار از دستش خارج شود. از جمله این عوامل، حاشیه های بیشماری است که رییس شهرستان ایلام برای او به وجود آورده است. که متاسفانه به دلیل فشارهای بیرونی تاکنون نتوانسته است او را تغییر دهد که با خیال آرامتر بتواند به بقیه امورات اداری بپردازد.

باید از تابناک به دلیل پرداختن به مسائل آموزش و پرورش تشکر کرد. تابناک اگر از حب و بغض های شخصی اندکی از افراد پیرامونش، بکاهد دیده بان خوبی برای نظارت بر آموزش و پرورش می باشد.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
با سلام دوستان هنوز مدیریت خشک و نا کارامد مدیر کل سابق بیروت نشین را از یاد برده اند که آ پ را حیات خلوت مرکز نشینانی چون آقای ز را که سودای نمایندگی حوزه جنوب را داشته اند از یاد برده اند آقای رستمزاد انسانی وارسته و کار آزموده اند فقط چون پا روی دم خیلی از متافع طلبان حوزه ..........گذاشته اند و میخواهند تغییری اساسی ودرست بدهند مغضوب الیه شده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
مدیرکل شب خوابید ،در خواب ابلاغ گرفت ،صبح در دفتر مدیر کل حاضر شد ،به نظر من آلزایمر دارد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
سرپرست معاونت توسعه وپشتیبانی با لابی برادرش که عالی جناب باید گفت دردوران مدیر کلی بیرانوند هر روز استعفا می داد تا بلکه پستی دگر دریافت کند تاشد معاونت متوسطه حال باید فکر برای برادرش می کرد تا از سیروان به اداره کل برسد دراین میان که چند نفری برای مدیرکلی آموزش وپرورش استان مشخص شده بودند تا به دو گزینه برتر رسید جنا رستمزاد وجناب جایدری اما چون نمی توانست در زمان مدیرکلی جایدری نفوذ ی برای انتصابات بامیل خود داشته باشند به شدت به تخریب فردی که شایسته تر بود بپردازند واو را از دور خارج کرند وآنها به کمک وزارت نشینان و وکیل الدوله توانستند کسی را مدیر کل کنند که درمقابلشان توان هیچ کاری نداشته باشد تا این شد که هر نسخه ای که درمنزل می پیچند در روز توسط مدیر کل انجام می گیرد آموزش وپرورش نیاز به نیروهای دارد که توانمند ی برنامه ریزی رعایت عدالت دفاع از حقوق فرهنگیان را داشته باشد نه کسی که بدون فرمان یکی از معاونین خود کوچک ترین کاری را پیش نمی برد درحال حاضر نمی تواند کوچکترین برخورد با مدیر شهرستان ایلام که بیشترین مشکلات را برای فرهنگیان ودانش آموزان پیش اورده داشته باشد مگر قطع رجال در شهرستانی به این گستردگی اینقدر نیروی با لیاقت تر از ایشان هست که نگو این مدیر کل باید از افراد ی مشاور بگیر که منصفانه کمک کارش باشند تا بتواند آموزش وپرورش را پیش ببرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
جیب آموزش و پرورش همیشه خالی بوده ولی هیچ وقت مثل امسال بی سروسامان وبی دروپیکر نبوده میگیدنه بریدمدارس ببینید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
سلام و درود بر جناب اسدی بخاطر شناخت دقیق و نزدیک به واقعیت چون در چندجا که انتقاد کرده اند به درستی نقاط قوت انتصاب ها از جمله معاون غیرسیاسی آموزش متوسطه را عیان نمودند که می رساند این مقاله با تعصب و.کینه نوشته نشده است..... و من هم به عنوان یک فرهنگی بدون کینه و تعصب به فرد خاصی نظر خودم می گویم که خدایی هم جامه مدیرکل به تن رستم زاد گشاد است و هم لباس ریاست شهرستان ایلام بر تن معجزه مدیریت جناب فارس خان که به گمانم خودش هم نمیداند که چه بر سر آموزش وپرورش ایلام آورده است.......
این فارس خان دستپخت بیرانوند بود که هرچند خودش رفت اما تبعات تصمیماتش هنوز بر سر آموزش وپرورش خراب شده است و ادامه دارد...
و نکته آخر اینکه وقتی دستگاه تعلیم وتربیت سیاسی باشد و برای مدیرکل اون تا دفتر.......... بروند معلوم است که وضع اینچنین می شود.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
معدود کار خوب رستم زاد برکناری جمالی بود به نظر من....
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
آثار مخرب حضور جمالی در معاونت پشتیبانی تا سالهای سال همچنان باقی خواهد ماند خدا از تقصیرات ایشان نگذرد .
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
بهتر است بگوییم اداره حل تحولات و تطورات سیاسی تا اداره کل.......‌‌
معلم
|
France
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
باسلام و تشکراز آقای اسدی که حرف دل همه معلمان را نوشتی لازم است به چند نکته اشاره کنم
۱-باآمدن رستمزاد نه تنها استقلال آموزش و پرورش حفظ نشد بلکه خود رستمزاد دهها واسطه گذاشته که استاندار اورا در جلسات راه بده
۲-آموزش و پرورش با این همه نیروی توانمند وقتی یه نفر با مدرک سیکل آن هم خارج از این اداره براش تصمیم میگیره باید به حالش گریست
۳_اگه نگاهی به انتصابات مدیرکل بندازیم بیش از پنجاه درصد انتصابات از جمله دو معاونت و ریاسنت چند اداره از منطقه سیروان باحدود چهار صد نیرو میباشدکه به یمن مشاور سیکلی نماینده و برادران سیروانی می باشد که اخیرا هم قراره یکی از اقوام نزدیک خودرا به مدیریت سیروان منصوب کنن
۴_در آموزش و پرورش استان قحطی رجال نیست که در عرض دوماه از یک خانواده دو معاون مدیرکل انتخابشود این یعنی استقلال آموزش و پرورش
۵_آموزش و پرورش استان ومناطق بدترین پروژه مهر طول تاریخ خودرا سپری میکند باوجود دوهفته از آغاز سال تحصیلی هنوزهم خیلی از مدارس معلم ندارن
امید است استاندار محترم باهمراهی نمایندگان و وزیر محترم فکری برای آموزش و پرورش رها شده ایلام بکنن تا دانش آموزان و معلمان بیش از این متضرر نشوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
آموزش وپرورش در ایلام هم مانند لیست های تکرار که نتیجه کار آنها برای مردم عیان شده است در دوره جدید چیزی در چنته ندارد...به نظرم قبل از رستم زاد باید یقه سید محمد خاتمی و اطرافیانش را گرفت که چگونه این فرد را سفارش کردند تا این وضعیت برسر آموزش وپرورش بیاورد.......
رستم زاد که جای خود یکی نیست فارس شریفی را هدایت کند که بابا مدیریت کار هرکسی نیست و درایلام قحط الرجال شده که نوبه به تو رسیده؟!!!!!
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
دیده بانی ا،طلاع رسانی و شفاف سازی تابناک و نگارنده محترم جای تقدیر و تشکر دارد.تضارب آرا نقایص را اصلاح می کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
تا دیر نشده باید فارس شریفی و خیلی از روسای مناطق که با زد و بند نمایندگان و مدیرکل قبلی منصوب شدند برکنار شوند ، بعضی از این مدیران و معاونین در مناطق نه تنها صلاحیت فنی که حتی صلاحیت اخلاقی هم ندارند .
شاکی از مدیران
|
United Kingdom
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
من معلم از جناب رستمزاد شاکی هستم. معلمی از دیار هلیلان هستم
آقای رستمزاد چرا فامیل های خودت شکری و ناصری و قنبری و طهماسبی را انتقال دادی گناه من با بچه و شوهرم که هفته به هفته نمی بینمش چیه؟ چرا با کباب بره باقری ایشان را تمدید کردی؟ خدا برای شما و شیروانی های معاونت نسازد و تا روز قیامت از حقی که از من ضایع کردید نمی گذرم. برای اقای اسدی هر روز سر نماز دعای خیر می کنم و خدا از ایشان راضی باشد که خرابکاری های شما را جار زد تا همه بدانند چه قوم ظالمی هستید. خدایا داد مرا از این پارتی بازان فامیل باز بگیر
محمد صادقی
|
United Kingdom
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
خدای محمد از تو راضی باشد آقای اسدی که حرف دل معلمان را زدی. مشخص نیست این آقای رستمزاد چکار می کند. همه میگویند گوشش دست یک معاون است. مثل مشایی و احمدی نژاد شده اند. خدایا این جماعت انحرافی را اگر هدایت میشوند هدایت کن و اگر نمی شوند نابود کن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
باسلام
درود بر نویسنده که حرف دل فرهنگیان را گفته
واقعا برای شرم آور است که کسی مثل رستم زاد مدیر کلم باشد.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
باسلام
درود بر نویسنده که حرف دل فرهنگیان را گفته
واقعا برای شرم آور است که کسی مثل رستم زاد مدیر کلم باشد.
مدیر پایگاه
تابناک ایلام صدای مردم است
از طریق این لینک سایت ما را دنبال کنید وبه دوستان وهمکاران خود هم معرفی نمایید
www.tabnakilam.ir
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
تحلیل جامع و کاملی بود و به نگارنده دست مریزاد می گوییم فقط در ارتباط با معاون امور اداری اغراق شده ،ایشان در امور اداری بسیار ناتوان وضعیف بودن و از سر ضعف به اداره سوادآموزی منتقل شدند من به عنوان یه فرهنگی چند برابر بهنا به ضرورت به ایشان مراجعه کردم و
معلم
|
United States
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
تحلیل جامع و کاملی بود و به نگارنده دست مریزاد می گوییم فقط در ارتباط با معاون امور اداری اغراق شده ،ایشان در امور اداری بسیار ناتوان وضعیف بودن و از سر ضعف به اداره سوادآموزی منتقل شدند .
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
تغییرات معاونین ومدیران ناتوان شهرستانها حق طبیعی مدیرکل بوده وخرده ای بر این قسمت وارد نیست .ولی آنچه باعث تاسف هست این تغییرات نه تنها تبدیل به احسن نشد بلکه با انتصاب نیروهایی به مراتب ضعیف تر وبدون برنامه مشخص در حوزه کاری باعث ناامیدی روزافزون از تغییرات جدید وتاسف بیشتر برای انتصابات دولت تدبیر وامید در این استان گردید.

جالبه جناب مدیرکل وچند نفر بازنشسته به نام شورای معلمان که برای او تصمیم می گیرند ومسئولیت مستقیم وضعیت نابسامان امروز چه در انتخاب مدیرکل وچه انتصابات بعدی بر عهده انهاست وبه حساب خودشان داعیه سرکردگی اصلاحطلبان استان را دارند.هیچ کدام از این نیروهای کم تجربه منصوب شده در هیچ ستاداصلاحطلبی خود را آفتابی نکردند

برخی از معاونین ومسئولین ادارات منصوب شده جدید از مسئولین قبلی اداره کل در دولت محمود خان بوده اند .قابل توجه است که در هشت ساله دولت احمدی نژاد به نیروهای توانمند با گرایش اصلاحطلبی حتی برای مدیر مدرسه هم خط قرمز بود.

بنده به عنوان همکار فردی که اخیرا منصوب شده ودر هلیلان با هم همکار بودیم حضور فعال ایشان در ستادانتخاباتی ۸۴ احمدی نژاد را تایید می کنم.
آموزگار
|
Czech Republic
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
دوستانی که به انتقادات مطرح شده ایراد می گیرند همین روزها به حوزه پشتیبانی اداره بویژه امور اداری مراجعه بفرمایند تا متوجه اوضاع آشفته و پریشان این بخش از اداره کل بشوند.جناب رضایی در روابط عمومی که حوزه کوچک و فاقد قوانین و مقررات خاص و اجرایی است موفق نبودند و نتوانستن موفقیت اسلاف خود در این حوزه را تداوم ببخشند چگونه خواهند توانست در امور اداری که خود مشتمل بر پنج حوزه تخصصی است و همه بخش ها در ارتباط با حق و حقوق همکاران فرهنگی است ،موفقیتی داشته باشد به نظر بنده انتصاب ایشان که به دلیل عدم آشنایی جناب شیروانی به حوزه های مختلف پشتیبانی صورت گرفته جز خسران برای فرهنگیان استان ثمره ای نخواهد داشت..
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
آقای رستمزادفقط اسم مدیرکل را یدک می کشد و دیگرهیچ
هیوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
عده ای از افرادی که تابستان ۹۷در آزمون تخصصی مدیریت مدارس ثبت نام کردند رد شدند و حتی روز آزمون شرکت نداشتند الان در مدارس دخترانه بانقلان و...مدیرهستند،درصورتی که فامیل سببی آقای رستمزادنیستن؟؟؟؟؟!!!!
روستایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
دوسه سال پیش یکی از مدیران مدارس بخش چوار به اسم خانم ح که در حق فرزندان ما ظلم و اجحاف کردند همیشه با توسل به اسم و موقعیت آقای رستم‌ زاد از بچه های ما باج گیری کردن و الان بچه های بااستعداد ما چوب نالایقی و مدیریت ضعیف آن مدیر را می خورند وبا وجود نمرات عالی در تمام درس ها به کنکور راه نیافتن.الان کی جوابگوی فرزندان ما و آینده نامعلوم فرزندان مااست؟
کیومرث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
باسلام .بنظرم این نظرات بیشترجنبه سیاسی و غرض ورزی دارد چون دوستان از بیرانوند چرا انتقاد نمیکنند که با مراحعه کننده مانندمتهم برخوردمیکرد ومعلم بعنوان وسیله میدانست وحدود۸سال ارباب ورعیتی اداره کل اداره میکرد ماخودمان راوسیله وسپربلای بانیان این موج نکنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار