فرمانده نیروی انتظارمی استان یزد گفت: هدف اصلی نیروی انتظامی حفظ ارزش‌های دینی و پایدارسازی امنیت در جهت حفظ کانون خانواده ها است.
کد خبر: ۶۶۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 06 October 2018

سرهنگ میرحیدری فرمانده نیروی انتظارمی استان یزد در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه یزد گفت: هدف اصلی نیروی انتظامی حفظ ارزش‌های دینی و پایدارسازی امنیت است و امروز پلیس در جهت مراقبت از جوانان و حفظ کانون خانواده‌ها مأموریت خود را باقوت دنبال می‌کند.

میرحیدری با بیان اینکه شعار امسال پلیس، پلیس مقتدر و امین مردم نامگذاری شده است گفت: پلیس به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی پایداری امنیت درخدمت مردم نقش آفرینی می‌کند.

میرحیدری رسیدن به قرب و رضایت الهی از اهداف پلیس خواند و گفت: پلیس تأمین امنیت را به عنوان یک تکلیف دنبال می‌کند و صادقانه در خدمت رسانی به مردم می‌باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه در زمان غیبت یک واجب دینی است افزود: تبعیت محض از ولایت فقیه، اسلامی و مردمی بودن از خصوصیات پلیس است.

میرحیدری انتظار نیروی انتظامی را اجماع دستگاه های فرهنگی دانست گفت: ما از حوزه های علمیه و دانشگاهیان انتظار داریم در راستای امر به معروف و نهی از منکر نقش آفرین باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار