متولی تسهیل گر آموزشی مهارت‌های تاب آوری اجتماعی زنان خانواده گفت:طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان محلات در شهرستان اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 07 October 2018

محمد کاظم متولی تسهیل گر آموزشی مهارت های تاب آوری اجتماعی زنان خانواده در اردکان با اشاره به طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان گفت: این طرح ۳ سال به صورت مدام از سوی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهور با همکاری دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌ها برگزار می‌شود.

متولی افزود: طرح ملی تاب آوری اجتماعی از جمله طرح‌های دولت در حوزه زنان و خانواده است که مهمترین هدف از اجرای این طرح ،کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان، کاهش خشونت، کاهش نزاع‌های خانواده در جامعه است.

وی ادامه داد: توانمندسازی گروه‌های مختلف زنان و حمایت از فعالیت‌های کارآفرینی و اشتغالزایی گروه‌های مختلف به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر از دیگر اهداف این طرح است.

متولی گفت: در اجرای این طرح بانوان در دوره های آموزشی شرکت کرده و با مسائل و مشکلات زندگی و نحوه برخورد با مشکلات آشنا می شوند.

اعظم شاکر تسهیل گر اجتماعی در سطح محلات و حوزه ی شهرستان اردکان نیز گفت : در حوزه‌ی زنان سرپرست خانوار بهزیستی تقریبا ۴۰ نفر شناسایی و در حوزه زنان کمیته امداد هم ۴۰ نفر پیش بینی شده است.

طرح تاب آوری اجتماعی یکی از طرح‌های مهم و موفق معاونت امور زنان ریاست جمهوری است.

طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان با همکاری موسسه صاحب الزمان و امور بانوان فرمانداری اردکان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار