در حالیکه مردم هلیلان بیشترین آرای خود را تنها بر پایه اجرایی شدن مطالبه ارتقا به شهرستان در صندوق انتخابات وبه نام این نماینده ریختند ،اما روزگذشته در جمع مردم این بخش در پاسخ به یکی از شهروندان در خصوص عمل به وعده اش ،یعنی ارتقا بخش هلیلان به بخش گفت ؛ " من هرگر چنین قولی نداده ام"!!
کد خبر: ۶۶۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 07 October 2018

تابناک ایلام ::یکی از دغدغه های این سالهای نخبگان استان ایلام ،وعده وعیدهای غیر اصولی وخارج از وظیفه کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به مردم است . مردمی که از روی ناآگاهی و عدم شناخت وظایف سه قوه مهم کشور رای به برخی کاندیداها را مشروط به برآوردن نمودن درخواستها ومطالباتشان می کنند ،وکاندیداهایی که عامدانه و یا از سر ناآگاهی قول می دهند ،وعده می دهند ،می برند و می دوزند ودر نهایت پس از راهیابی به مجلس می فهمند که واقعا کاره ای نیستند!

شاید اگر در طول چند دهه اخیر ،کاندیداهای نمایندگی قدری با مطالعه در شرح وظایف قوه مقننه به میدان رقابتها ورود می کردند ویا اینکه با انصاف ،صداقت وروراستی با مردم سخن می راندند ،وعده هایشان رابراساس توان وظرفیتشان می دادند ،اینک در نیمه راه شرمسار مردم حوزه انتخابیه اشان نمی شدند ،همین سنگ یخ شدنها در پیشگاه مردم مشتی نمونه از خروار است !

جای جای استان ایلام محروم است ،مردم مناطق مختلف یا براساس قبیله و اعتقاد به مرام قومی آرای خودرابه صندوق ریخته اند ویا اینکه محرومیتها آنقدر گسترده اند و مطالبات مردم آنقدر افزون است که برپایه مطالبات ووعده وقول وقرارهای کاندیداها مبادرت به انتخاب می کنند.کاندیداها هم بر موج سوار شده و با انگشت گذاشتن بر احساسات و مطالبات مهمشان وبا وعده های عالی وبی پشتوانه ،احساس پاک آنان را به سخره گرفته وپس از راهیابی به مجلس فراموش کار می شوند !

یکی از این مناطق به غایت محروم استان ،هلیلان وزردلان است ،کاندیداهای زیادی با رصد مطالبات بزرگ و مهم مردم این دیار با موج سواری بر روی خواسته هایشان، توانسته اند به مجلس راه یافته ودر نهایت هیچ کاری هم برای مردم این سامان انجام ندهند. وچهار سال بعد تکرار این مکررات و دورباطل و آخرش هم هیچ !

نمونه مهم آن هم این روزها لخت وعریان در پیشگاه مردم هلیلان قرار گفت ،آقای سلام امینی که توانست با وعده های بزرگ ،پس از کاندیدای بومی شهرستان ،بیشترین رای مردم دیار محروم هلیلان را به سبد انتخاباتی خود بریزد روز گذشته در مقابل مردم هلیلان قرار گرفت ودر مقابل سوال یکی از شهروندان ،به راحتی هر چه تمامتر به زیر قولش زد وتمام!

در حالیکه مردم هلیلان بیشترین آرای خود را تنها بر پایه اجرایی شدن مطالبه ارتقا به شهرستان در صندوق انتخابات وبه نام این نماینده ریختند ،اما روزگذشته در جمع مردم این بخش در پاسخ به یکی از شهروندان در خصوص عمل به وعده اش ،یعنی ارتقا بخش هلیلان به شهرستان گفت ؛ " من هرگر چنین قولی نداده ام"!!

هرچند تاکنون نمایندگان زیادی آمده ورفته اند ،همه آنها ضعف ها وکاستی های هلیلان را پله ترقی خود کردند ،برخی با عدم وفای به عهد قول شکستند ،برخی هم مثل ایشان ضمن عدم وفای به عهد ،به صورت زبانی وچشم در چشم مردم زیر همه چیز زدند قول شکستند!!،اما به یقین هوش وذکاوت وتجربه اندوزی مردم هلیلان بیش از این اجازه سوء استفاده به هیچ کاندیدایی را نخواهد داد . به یقین این هم بگذرد وبه قولی گفتنی "زمستان هم بگذرد وزغال می ماند وانبوهی از روسیاهی "!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ولایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
پس نخ چه شد...ای روزگار ...هلاکت یک جامعه زمانی مردان کوچک را به کارهای بزرگ بگماری.فقط مدیون متین هستی شماره تماس مردم ایلام و فایل ان بردی و میشد که شد.اول متین و بعد متین.چم و خم کار یادت داد..حقوق نمایندگی گواری شما.
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
ایشان در هلیلان نفر چهارم شده بود
لكمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
همواره نمايندگان ايلام براي جمع كردن رأي دست به دامان منطقه هليلان مي شوند و آقاي اميني براي تزريق پسرش و اقوام بستگانش فعال بوده و اون نخي كه قرار بود به دستش ببنده بايستي دستبند به دستش بندازند.
خدارحمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
ای کاش اصلا نماینده نداشتنم هم ایمنی وهم میرزاایی دونی ناتوان هستند خدا کند هرچه زودتر از سرشان خلا صورت شویم خاک بر برسرشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار