مسئول بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری از آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری حدود 7 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان به این اردوها اعزام شوند.
کد خبر: ۶۶۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 08 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حاتم ریاحی از آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری حدود 7 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه دوم در پایه‌های دهم و یازدهم به این اردوها اعزام شوند.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روز گذشته اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان در سال‌جاری از شهرستان بروجن با 9 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری برای اولین‌بار به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان از یادمان‌های مرصاد، شهید شیرودی در سرپل ذهاب، یادمان مطلع‌الفجر در گیلان غرب، پادگان ابوذر دیدن کرده و  در رزمایش افلاکیان حضور پیدا می‌کنند.
ریاحی اضافه کرد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی ویژه پسران پس از پایان امتحانات دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به مهم‌ترین اهداف اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، تأکید کرد: اردوی راهیان نور از تحریف و فراموش شدن دفاع مقدس جلوگیری می‌کند و دشمن در تلاش است نسل سوم و چهام انقلاب را از آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دور کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار