رئیس پلیس راه استان ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:طرح اربعین از ۲۰ مهرماه در شهرستان مهران با استقرار کامل نیروهای پلیس راه به صورت استانی رسما شروع می شود.
کد خبر: ۶۶۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 09 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: طرح اربعین از ۲۰ مهرماه در شهرستان مهران با استقرار کامل نیروهای پلیس راه به صورت استانی رسما شروع می شود.

وی افزود: برای تردد زائران اربعین حسینی که از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف می شوند آمادگی کامل را داریم، همچنین با توجه به این که به اربعین حسینی نزدیک می شویم قدم قدم که پیش می رویم در خصوص وضعیت زیرساخت های استان بعضی از قسمت های جاده که هنوز تکمیل و چهار خطه نشده و به همان صورت مانده مو کول به سال ۹۸ می شود.

همتی زاده بیان کرد: با توجه به خیل عظیم جمعیت میلیونی که وارد استان می شود مسلما کل مجموعه فرماندهی انتظامی استان ایلام به تنهایی نمی توانند این ماموریت سنگین را انجام دهند.

وی تصریح کرد: برای آمادگی بیشتر در محورهای مواصلاتی و کنترل سیل عظیم جمعیتی که به سمت استان حرکت می کند، نیروهای کمکی از دیگر استان ها به کمک و یاری ما می آیند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت استان در جهت روان سازی ترافیک و انضباط بخشی ترافیک و نیز پیشگیری از وقوع تصادفات استفاده کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار