استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: باید هم از زحمات وتلاش های ارزشمند حاج آقا لطفی قدردانی و تجلیل شود و هم استقبال مناسب و گرمی از حاج آقای کریمی تبار صورت گیرد و البته بایست مواظب باشیم تعصبات قومی و قبیله ای را در این مراسم دخالت ندهیم.
کد خبر: ۶۶۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 10 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست هماهنگی تکریم و استقبال از نماینده محترم ولی فقیه در استان افزود: حاج آقای لطفی و حاج آقای کریمی تبار هر دو از سرمایه های ارزشمند و پرتلاش نظام و انقلاب و از فرزندان شایسته استان هستند و باید در قدردانی از حاج آقای لطفی و استقبال از حاج آقای کریمی تبار شأن نمایندگی ولی فقیه به بهترین وجه ممکن حفظ شود.

وی ادامه داد: باید هم از زحمات وتلاش های ارزشمند حاج آقا لطفی قدردانی و تجلیل شود و هم استقبال مناسب و گرمی از حاج آقای کریمی تبار صورت گیرد و البته بایست مواظب باشیم تعصبات قومی و قبیله ای را در این مراسم دخالت ندهیم.

وی افزود: پیشنهاد می شود که در شعارها، پلاکاردها و تبلیغات بحث تعصبات قومی و قبیله ای دخالت داده نشود.

وی اضافه کرد: حاج آقا کریمی تبار روز جمعه بعد از ادای احترام به شهدای گمنام و حضور در جلسه شورای اداری در نماز جمعه شهر ایلام حضور می یابد و استقبال اصلی از ایشان قبل از مراسم نماز جمعه خواهد بود.

وی ضمن اینکه ابراز امیدواری کرد که انشاء الله مراسم تکریم و استقبال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد، تصریح نمود؛ انشاءالله بایست جوری برنامه‌ریزی شود که این مراسم به اتحاد و همبستگی بیشتر در سطح استان منجرشود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار