حیدری:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سال 97 ورزش همگانی به عنوان یک اولویت در دستور کار اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان قرار داده شد.
کد خبر: ۶۶۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 10 October 2018

 افشین حیدری در اجلاس مشترک فدراسیون ورزش‌های همگانی و هیات‌های استان‌های لرستان، خوزستان و ایلام که امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در سال 97 ورزش همگانی به عنوان یک اولویت در دستور کار اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان قرار داده شد که در این راستا نیز جلسات خوبی را با هیات خوزستان داشته‌ایم.

وی ادامه داد: اولین استانی هستیم که کارگروه ماده هفت برنامه ششم توسعه را تشکیل دادیم و احکام آن توسط استاندار خوزستان امضا شده است. این برنامه‌ریزی را به این جهت با همکاری استاندار خوزستان انجام دادیم تا بتوانیم یک کار تیمی و هماهنگ در استان خوزستان صورت بگیرد زیرا ظرفیت‌هایی که قانونگذار برای توسعه ورزش ایجاد کرده است باید در استان‌ها استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: مدت‌ها است که برنامه ششم توسعه ابلاغ شده است اما ماده هفت این برنامه مغفول مانده است که در جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشتیم، این موضوع را رسما به استان‌ها تفویض کردند. همچنین دو روز پیش نیز جلسه بسیار پرباری جهت استفاده از این ظرفیت قانونی با آقای ارزانی، مدیرکل امور مالیاتی استان داشتیم.

وی افزود: بخش خیرین ورزش نیز به زودی و طی مراسمی فعال می‌شود. قصد داریم از خیرین ورزش تجلیل کنیم و برای اولین بار است که بخش خیرین در استان به صورت جدی در نظر گرفته می‌شود.

حیدری عنوان کرد: همچنین سال گذشته از محل ارزش افزوده، اعتبارات خوبی در راستای توسعه جاده سلامت در شهرتان‌ها داشتیم. امسال هم پروژه‌های خوبی در این بخش داریم و تقریبا هیچ شهری در استان خوزستان نیست که جاده سلامت نداشته باشد.

وی گفت: شعار بسیار خوبی فدراسیون همگانی مبنی بر این‌که ورزش برای همه است را دارد و با وجود این‌که شاید در خیلی از حاشیه‌ها و شهرستان‌ها با کمبود فضای ورزشی مواجه باشیم اما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی ساده، ورزش را در خانواده‌ها و آن مناطق نهادینه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان عنوان کرد: از توجه رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی به استان خوزستان قدردانی می‌کنم. او همیشه همراه ورزش خوزستان بوده است. همچنین از رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان بابت برگزاری این برنامه تشکر می‌کنم.

در این نشست مجدآرا، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی، نشان سپاس و لوح تقدیری را به افشین حیدری بابت عملکرد شایسته و کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در ورزش همگانی در سال 96 تقدیم کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار