معاون سیاسی استاندار ایلام گفت : یکی از مشکلات کنونی در کشور ما این است در حوزه تولیدات داخل به دنبال سود هستیم و به مقوله استاندارد توجهی نمی شود
کد خبر: ۶۶۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 11 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری اظهار کرد: رعایت استاندارد و اهمیت بحث و لزوم شاخص های استاندارد در سطح عمومی اعتمادسازی را موجب شده و در امر سلامت اجتماعی نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

وی تاکید کرد: اگر محصولات با رعایت استانداردهای لازم تولید، بسته بندی و عرضه شوند بدون شک تاثیر آن را در توسعه و پیشرفت و رونق اقتصادی به وضوح مشاهده خواهیم کرد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در عصر فرا صنعتی کنونی همه چیز در حال تحول است، در این عرصه استانداردهای جدیدی که به مدیریت کیفیت موسوم است، فقط به نتیجه محصول نهایی بسنده نمی‌ کنند، بلکه خط تولید را از ابتدا تا انتها زیر نظر می‌گیرد، به طور قطع این مدیریت هدفمند، پویایی را به بخش های سازمانی هدیه می‌دهد.

مدیرکل استاندارد ایلام نیز در این نشست گفت: نیاز به استانداردها در همه دوران احساس شده است، در حقیقت بدون توجه به این مهم همگام سازی با اقتصاد غیر ممکن است.

مهناز همتی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری افزود: در نیمه نخست سال جاری بیش از 270 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی استان انجام شد که منجر به صدور 11 مورد صدور پراونه علامت استاندارد شده است.

وی، 276 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی، 430 مورد بازرسی از نازل های جایگاه های سوخت، 75 مورد گواهی اولیه آسانسور برای مالکان بهره بردار و 273 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی های استان را از دیگر اقدامات این اداره کل در نیمه نخست سال جاری بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار